شروع سرمایه گذاری 5.5 میلیارد دلار در بخش صنعت، افزایش همکاری بین ایران و ایتالیا

به گزارش ایران 20 دانلود، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بازار منطقه و ایران در حال توسعه است و برنامه ما در یک پروسه هشت ساله رسیدن به میزان فراوری 50 میلیون تن فولاد خام در سال است.

شروع سرمایه گذاری 5.5 میلیارد دلار در بخش صنعت، افزایش همکاری بین ایران و ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران از اشتهارد، محمدرضا نعمت زاده ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح خط فراوری شرکت پرشین فولاد جم در شهرک صنعتی اشتهارد گفت: این کارخانه توانایی ساخت تمامی تجهیزات سنگین را دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از فضای اعتدال و تعامل دنیای دولت توانست با تدبیر سبب چرخش سانتریفیوژها و چرخ صنعت گردد، گفت: ما امروز شاهد همکاری شرکت پژو با ایران خودرو نیز بودیم و امروز افتتاح این کارخانه دومین ثمره تعامل کشور با دنیا، مخصوصا اروپا است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این همکاری مقدمه ای برای همکاری های گسترده تری بین ایران و ایتالیا باشد، اضافه نمود: کشور ما دارای دانشمندان فراوانی در گذشته بوده که امروز نیز سبب افتخار ما هستند.

نعمت زاده با بیان اینکه بیش از 35 سال است شاهد واردات تجهیزات خارجی توسط دنیلی و سایر شرکت ها بوده ایم، افزود: بازار منطقه و ایران در حال توسعه است و برنامه ما در یک پروسه هشت ساله رسیدن به میزان فراوری 50 میلیون تن فولاد خام در سال است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ظرفیت فراوری فولاد خام در کشور که 31 میلیون تن است ولی اکنون فراوری فولاد خام ما 18 میلیون تن است، مطرح کرد: افزایش فراوری احتیاج به ساخت و نوسازی تجهیزات دارد که این کارگاه نیز می تواند به ما یاری کند، یک شرکت آلمانی نیز در همین زمینه در اصفهان شروع به کار نموده است.

وی با بیان اینکه دولت حمایت های معقولی از سرمایه گذاران خارجی دارد، گفت: سرمایه گذاری به میزان 5.5 میلیارد دلار در بخش صنعت شروع شده است که امیدواریم این فعالیت ها افزایش یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 662

به "شروع سرمایه گذاری 5.5 میلیارد دلار در بخش صنعت، افزایش همکاری بین ایران و ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سرمایه گذاری 5.5 میلیارد دلار در بخش صنعت، افزایش همکاری بین ایران و ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید