شروع ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از شروع ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال در سامانه سجاد اطلاع داد.

شروع ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان امور دانشجویان، جاماسب نوذری اظهار داشت: همچون سنوات گذشته کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی متقاضی میهمانی و انتقال (دارای شرایط خاص) هستند می تواند از تاریخ یکم تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری (سامانه سجاد https://portal.saorg.ir) و با مطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تاکید نمود: دانشگاه تنها درخواست هایی را آنالیز خواهد نمود که به وسیله این سامانه ثبت شده باشد؛ لذا از کلیه متقاضیان میهمانی که مایلند در ترم آینده درخواست انتقال، میهمانی و میهمانی دائم آنان آنالیز گردد ضروری است به وسیله این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل ضمن اعلام این نکته که هرگونه سیاست کلان در خصوص مهمانی و انتقال در صورت عادی شدن شرایط و شروع به فعالیت موسسات و دانشگاه های کشور تابع آیین نامه نقل و انتقال و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد می باشد و دانشجویان گرامی به این موضوع توجه داشته باشند که امکان نقل و انتقال در صورت داشتن ظرفیت و مهیا بودن شرایط در دانشگاه مقصد و موافقت دانشگاه مبدا امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و پیروی تمام موسسات آموزش عالی از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا به این موضوع نیز باید اهتمام ویژه داشت که در صورت تداوم شرایط بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط موجود خواهد بود و معین زمان و ادامه تعطیلی یا شروع آموزش حضوری در مؤسسات آموزشی و دانشگاه ها با ستاد ملّی مبارزه با کرونا است و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تابع آن سیاست خواهند بود.

نوذری گفت: پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی تا 31 اردیبهشت ماه دانشگاه مبدا از اول خرداد ماه تا 15 تیر نسبت به آنالیز درخواستها اقدام و از 16 تیرماه تا 31 مرداد ماه دانشگاه های مقصد درخواستهای موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را آنالیز می کنند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل دانشجویان تاکید نمود: دانشجویان می توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پی گیری نتیجه درخواست خود را به وسیله سامانه سجاد پی گیری کنند و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و سازمان با توجه به شرایط موجود جدا خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 971

به "شروع ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید