83 درصد از بازی های موبایلی تقریبا 3 سال پس از عرضه با شکست روبرو می شوند

به گزارش ایران 20 دانلود، گزارش های تازه نشان می دهد که 83 درصد از بازی های موبایلی عرضه شده در عرض سه سال با شکست روبرو می شوند.

83 درصد از بازی های موبایلی تقریبا 3 سال پس از عرضه با شکست روبرو می شوند

این گزارش ها که بر اساس مصاحبه با 500 بازی ساز در بریتانیا و ایالات متحده به وسیله رسانه SuperScale جمع آوری شده است، نشان می دهد که 76 درصد از بازی های عرضه شده در سال اول به اوج عایدی رسیده اند، اما تنها 4 درصد در سال دوم به این اوج رسیده اند. این در حالی که 43 درصد از بازی ها در طول توسعه لغو می شوند. از طرفی در حالی که بیش از نیمی از توسعه دهندگان از عناصر آثار سرویس محور در بازی های خود استفاده می نمایند، 38 درصد، محتوا یا به روزرسانی های معمولی را برای بازی های خود منتشر نمی نمایند.

بعلاوه کمتر از نیمی از آن ها به روزرسانی هایی به صورت ماهیانه برای آثار خود منتشر می نمایند که منجر به رسیدن به این نتیجه می گردد که تنها 5 درصد از بازی ها در طول هفت سال پس از عرضه پشتیبانی می شوند که البته چندان هم عجیب نیست. در این میان با وجود اندازه شکست آثار نو، 78 درصد از توسعه دهندگان ترجیح می دهند روی آن ها کار نمایند. با این حال، بیش از یک سوم از بازی سازان بیان نموده اند که عدم اطمینان در صنعت آن ها را از توسعه آثار نو باز می دارد و سی درصد احساس می نمایند که بازار فعلی برای موفقیت در آن بسیار سخت است.

طبق گزارش SuperScale، دو سوم استودیوها مجبور به اخراج، کوچک کردن یا کاهش بودجه خود بوده اند و 29 درصد از توسعه دهندگان بودجه تبلیغات خود را کاهش دادند. ایوان ترانچیک (Ivan Trancik)، مدیرعامل و موسس SuperScale، می گوید:

او در نهایت بیان نموده که گزارش های منتشر شده به عنوان زنگ خطری برای صنعت و منبع الهامی با اطلاعاتی کارآمد است که توسعه دهندگان و ناشران را به بینشی در خصوص چگونگی به حداکثر رساندن عایدی رساندن بازی های قدیمی و نوشان مجهز می نماید.

منبع: Gameindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1402 بروزرسانی: 5 آذر 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2286

به "83 درصد از بازی های موبایلی تقریبا 3 سال پس از عرضه با شکست روبرو می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "83 درصد از بازی های موبایلی تقریبا 3 سال پس از عرضه با شکست روبرو می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید