33 دانشجوی لبنانی برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه ای پذیرش می شوند

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرکل امور علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای از پذیرش 33 دانشجوی لبنانی برای تحصیل در 10 رشته این دانشگاه اطلاع داد.

33 دانشجوی لبنانی برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه ای پذیرش می شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، در اجرای یادداشت تفاهم نامه همکاری منعقده بین دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسه فنی و حرفه ای الآفاق لبنان تعداد 33 نفر از متقاضیان لبنانی (6 دانشجوی دختر و 27 دانشجوی پسر) برای تحصیل در رشته های فناوری اطلاعات، نرم افزار کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، حسابداری، صنایع شیمیایی، گرافیک، طراحی مد و لباس، عکاسی و تبلیغات و بازاریابی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرفته شده اند.

فرج اله طالبی مدیر کل امور علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای در این باره اضافه کرد: این دانشجویان با ویزای تحصیلی وارد کشور شدند و پس از گذراندن دوره آموزش زبان فارسی از نیمسال دوم امسال در دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در استان های خراسان رضوی، مازندران، و تهران مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر کل امور علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: این دانشجویان اولین گروه دانشجویان غیر ایرانی هستند که طبق تفاهم نامه منعقده فیمابین طبق برنامه ریزی اجرا شده، هرساله دانشگاه فنی و حرفه ای میزبان 50 تا 100 نفر دانشجوی لبنانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 525

به "33 دانشجوی لبنانی برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه ای پذیرش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "33 دانشجوی لبنانی برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه ای پذیرش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید