کنکوری ها به جز کتاب و جزوه چه چیزی نیاز دارند؟

به گزارش ایران 20 دانلود، اسم کنکور که می آید یک سری از بچه مدرسه ای ها نگران می شوند و یک سری نفس راحتی می کشند. آن دسته افرادی که نفس راحت می کشند کسانی هستند که چند سال دیگر کنکور می دهند و خیالشان راحت است که فعلا کنکور ندارند. اما احتمالا آن دسته که ناله می نمایند و نگران می شوند سال جاری کنکور دارند. ما هم زمان با جشنواره بازگشت به مدرسه خبرنگاران به شما که سال جاری جزو کنکوری ها هستید چند کالا پیشنهاد می کنیم. کالاهایی که حتما لازم خواهید داشت یا اگر هم فعلا لازم نداشته باشید مطمئنا بعدا از داشتن آن خشنود خواهید شد. البته ما مثل همه کتاب یاری درسی و تست کنکور 20 سال اخیر را معرفی نخواهیم کرد؛ در عوض چند محصول پیشنهاد می دهیم که مکمل درس و کتاب شما هستند و شرایط را برای یک کنکوری ساده تر می نمایند.

کنکوری ها به جز کتاب و جزوه چه چیزی نیاز دارند؟

مداد نوکی فابرکاستل

مدل Exam

بله ما هم می دانیم که برای تست زدن باید از مداد استفاده کرد؛ مداد نوکی نوک نازکی دارد و مداد خیلی بهتر است. اما این یک مداد نوکی خاص است که شرکت فابرکاستل برای تست زدن طراحی نموده است. نوک این مدادنوکی پهن است و می توانید با یک حرکت کل خانه پاسخنامه را پر کنید. تفاوت این مداد نوکی با مداد نوکی های قبلی مثل تفاوت غلط گیرهای نواری است که با یک حرکت یک کلمه را می پوشاندند. کسانی که وقت و راحتی برایشان مهم است. شما می توانید در کنار مدادهای سیاه تان در جامدادی این اتود فابرکاستل را هم قرار بدهید تا وقتی که می خواهید ذهن تان خلاق تر گردد از آن بهره ببرید.

وسایل جدید همواره جذاب هستند، البته که مداد سیاه برای تست زدن خیلی خوب است اما مدادهای سیاه ما از HB پررنگ تر نمی شوند، در صورتی که نوک این مداد نوکی B2 است؛ یعنی دو برابر تیره تر از مداد سیاه معمولی! پس فکر نکنید یک مداد نوکی معمولی می خرید.

محصولات مشابه در خبرنگاران

مداد نوکی 0.5 میلی متری زبرا مدل Delguard

مداد نوکی 0.5 میلی متری زبرا مدل Drafix

مداد نوکی 0.7 میلی متری فابر کاستل مدل Tri Click

مداد نوکی 0.7 میلی متری فابر کاستل مدل Poly

مداد نوکی تست پنتر مدل 7685

مداد نوکی فابر کاستل قطر نوشتاری 0.5 مدل گریپ 1345

مداد نوکی 0.7 میلی متری فابر-کاستل مدل TK-Fine 9717

مداد نوکی 0.5 میلی متری فابر-کاستل مدل Tri Click

مداد Faber Castell مدل Perfect Pencil

مداد نوکی 2mm میلی متری فابر کاستل مدل Click

پاک کن کیکرلند

طرح بولینگ

بعد از مداد و مداد نوکی پاک کن مهم ترین وسیله برای کنکوری ها محسوب می گردد. پاک کن معمولی که زیاد است و همه دارند؛ اما داشتن یک پاک کن خاص می تواند حس خوبی به ما بدهد. معمولا داشتن یک کالای خاص حس خوبی همراه با موج زیادی از اعتماد به نفس به ما می دهد؛ حالا فکرش را بکنید که این کالا یک پاک کن باشد که همواره دم دست است و مدام از آن استفاده می کنیم.

این پاکن شبیه به یک ست بولینگ کامل و باحال طراحی شده است و در کنار کاربردی بودنش، هر وقت که از درس خواندن خسته شدید می توانید سریع آن ها را روی میز بچینید و کمی بازی کنید. این یک پاک کن آمریکایی است و کیفیت ساخت خیلی بالایی دارد، به همین دلیل هم قیمتش نسبتا زیاد است. اما نکته اینجاست که شما در تمام سال های درسی از پاک کن های معمولی استفاده کردید، سال جاری که مهمترین سال درسی شما در تمام سال های مدرسه است چرا یک پاک کن خاص نداشته باشید؟ این پاک کن انقدر جذاب است که احتمالا دلتان نیاید بعد از خرید از آن بهره ببرید و آن را به عنوان یک پاک کن تزیینی روی میز تحریرتان بگذارید.

سال جاری که قرار است حسابی به شما سخت بگذرد و بیشتر از همواره درس بخوانید چرا به خودتان یک پاک کن-بولینگ جایزه ندهید؟ مطمئن باشید تمام دوستان و هم کلاسی ها از دیدن این پاک کن های جذاب هیجان زده می شوند. البته ممکن است اجازه ندهند سر جلسه کنکور با این پاک کن وارد سالن شوید و بهتر است آن را در خانه بگذارید و این ریسک را نکنید.

محصولات مشابه در خبرنگاران

یدک پاک کن مکانیکی تومبو مدل ER AE

پاک کن پلیکان کد AS 40

غلط گیر نواری سی کلاس مدل اتودی مجموعه 3 عددی

لاک غلط گیر رومکس مدل 102 بسته 2 عددی

غلط گیر قلمی فابر کاستل مدل Metal Tip

پاک کن فابر کاستل مدل Shaped

پاک کن کد 3264 بسته 3 عددی

پاک کن فابر کاستل مدل tri

غلط گیر نواری پنتر مدل Bonny Sport

تخته پاک کن وایت برد مغناطیسی پلیکان کد 601210

چراغ مطالعه ریمکس

مدل RT-E190

در سال کنکور به جز لوازم تحریر به لوازم دیگری هم احتیاج داریم که شاید در سال های قبل فکر خریدن آن را ننموده باشیم؛ مثل چراغ مطالعه. شب بیداری های سال جاری را با این چراغ مطالعه روشن کنید. چراغ مطالعه ریمکس یک چراغ مطالعه مدرن است. این چراغ مطالعه گردنی انعطاف پذیر دارد که می توانید هر طور که دوست دارید آن را روی میزتان تنظیم کنید. لامپ های LED آن هم مات است و چشم را اصلا اذیت نمی نماید. مهم تر از همه این چراغ مطالعه با باتری کار می نماید و قابل حمل است و بدون محدودیت هر کجا که دوست دارید بنشینید و درس بخوانید.

این چراغ مطالعه انقدر سبک است که می توانید آن را در کیف تان بگذارید و با خودتان به کتاب خانه یا مدرسه و هرجا که برای درس خواندن نور مطلوب شما را ندارد ببرید. این چراغ مطالعه جزو آن دسته از لوازمی می گردد که از خریدش پشیمان نمی شوید و به دلیل کاربرد زیادش احتمالا تا حواس تان نباشد باید از روی میز دیگران پیدایش کنید.

محصولات مشابه در خبرنگاران

چراغ مطالعه لمسی کینساچ مدل KS-188A

چراغ مطالعه ریمکس مدل E180

چراغ مطالعه ریمکس مدل RT-E 365

چراغ مطالعه ریمکس مدل RT-E185

چراغ مطالعه لاموکس مدل 307

چراغ مطالعه ریمکس مدل RL-E270

چراغ مطالعه ونوس مدل PV-L918

چراغ مطالعه ریمکس سری استار مدل RT-E330

چراغ مطالعه لاموکس مدل 306

چراغ مطالعه ریمکس مدل RT-E601

دهان شویه اورال-بی

مدل Lasting Freshness

خب حتما فکرش را نمی کردید که در این لیست دهانشویه ببینید اما به پیش بینی ما اعتماد کنید. سال کنکور به خاطر فشار زیاد درس ها و استرس نگرانی ها احتمالا برخی چیزها بیشتر از قبل شما را اذیت و ذهن تان را آشفته کند. استفاده از دهان شویه یک فرصت خوب برای چند دقیقه جدا شدن از فضای درس و خلوت کردن ذهن است؛ علاوه بر این که این همه خوراکی که موقع درس خوندن خوردید را از روی دندان هایتان پاک می نماید، به مغز شما فرصت می دهد تا چند دقیقه استراحت کند و افکار و این حجم اطلاعاتی که وارد آن کردید را مرتب کند.

دهان شویه اورال-بی را به چند دلیل انتخاب کردیم؛ اول این که هدف اصلی آن برطرف بوی بد دهان است. آن همه خوراکی عجیب غریب را که با هم می خورید تا قند به مغزتان برسانید، تاثیر جالبی روی گوارش تان نمی گذارد و همین موضوع باعث بوی بد دهان و تنفس شما می گردد. به همین خاطر به یک دهان شویه خوشبو نماینده دهان احتیاج دارید. مزیت اصلی این دهان شویه نداشتن فلوراید است. استفاده بیش از حد از فلوراید باعث از بین رفتن مینای دندان می گردد و همین موضوع منجر به حساسیت دندان و پوسیدگی دندان ها خواهد شد. پس اگر قرار است هر روز از یک دهان شویه بهره ببرید بهتر است دهان شویه بدون فلوراید و بدون مواد سفید نماینده باشد. می توانید یک ساعت تعیین روی گوشی خود تنظیم کنید تا هر روز سر آن ساعت درس خواندن را متوقف کنید به سراغ دهان شویه عزیزتان بروید. یا این که هر وقت که درس خواندن شما را کلافه کرد به سراغ آن بروید؛ یک عادت نجات دهنده و مفید!

محصولات مشابه در خبرنگاران

دهان شویه میسویک مدل Total Care حجم 400 میل لیتر

دهان شویه ایرشا مدل Tea tree oil and Aloevera حجم 250 میلی لیتر

دهان شویه ایرشا مدل Anti-Tartar حجم 250 میلی لیتر

دهان شویه میسویک مدل Sensitive حجم 400 میلی لیتر

دهان شویه فوکس مدل Dent-a-xyl mundwasser حجم 500 میلی لیتر

دهان شویه اورال-بی مدل Multi Protection حجم 500 میلی لیتر

دهان شویه میسویک مدل Total Care حجم 400 میل لیتر

دهان شویه جی یو ام مدل Ortho حجم 300 میلی لیتر

دهان شویه بنسر مدل Special حجم 300 میلی لیتر

دهان شویه اورال-بی مدل PRO-EXPERT حجم 250 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

آدامس اکشن بدون شکر

با طعم نعنای تند

خب از شب بیداری های کنکوری ها گفتیم، باید از بی خوابی ها و خواب آلودگی ها هم بگوییم. خواب آلودگی های بعد از ناهار در مدرسه و شب ها در خانه، درس خواندن را به کلی مختل می نماید. خوردن قهوه برای سنین زیر 18 سال که اصلا توصیه نمی گردد، چراکه کافئین زیادی دارد. اما اگر 18 سال تان شده اما به دنبال یک خوردنی بهتر از قهوه هستید، می توانید یک آدامس اکشن بخورید که خواب را حسابی از سرتان بپرانید. در هر کدام از این آدامس ها به مقدار استانداردی کافئین وجود دارد که بعد از چند دقیقه جویدن وارد بدن شما می گردد و تاثیر خود را می گذارد. یک بسته از این آدامس های اکشن را برای مواقع ضروری در کوله پشتی خود بگذارید.

همان طور که خودتان بهتر می دانید خوردن آدامس سر کلاس جدا کار درستی نیست. بهترین کار خوردن یک آدامس در زنگ تفریح است. این آدامس ها بعد از چند دیقه تاثیر خود را می گذارند. پس می توانید قبل از رفتن سر کلاس چند دقیقه آن را بجوید و خواب و کرختی را کاملا از بین ببرید. خوشبختانه این آدامس ها بدون قند هستند و دندان ها را خرب نمی نمایند. شما می توانید باقی ترکیبات این آدامس را در جدول تعیینات آن کامل بخوانید تا مطمئن شوید که چه چیزی قرار است بجوید.

محصولات مشابه در خبرنگاران

آدامس دراژه بدون قند با طعم میوه های قرمز دن اکسیر

آدامس دراژه بدون قند با طعم میکس میوه دن اکسیر

آدامس دراژه بدون قند با طعم نعناع خنک دن اکسیر

آدامس دراژه بدون قند با طعم نعنا خنک دن اکسیر

آدامس هندوانه بایودنت بسته 12 عددی

آدامس بایودنت با طعم توت فرنگی بسته 12 عددی

آدامس مینی استیک بدون شکر با طعم استوایی بایودنت

آدامس بایودنت با طعم اکالیپتوس و نعناع بسته 12 عددی

آدامس دراژه بدون قند با طعم نعنا دن اکسیر

آدامس مینی استیک بدون شکر با طعم اکالیپتوس بایودنت

نشانه کتاب آدمک

4 عددی

در سال کنکور تعداد کتاب ها و جزوه های شما شاید به صد تا برسد! در طول هفته هم که کتاب های مختلفی می خوانید هر بار باید بدانید که تا کجا خوانده اید، تا کجا تست زده اید و تا کجا دوره کردید. به همین خاطر هم نشانگر کتاب خیلی به کارتان می آید. چندتا بسته نشانگر کتاب بگیرید و روی میز تحریر خود بگذارید تا هر وقت که خواستید این کتاب را ببندید و به سراغ کتاب بعدی بروید، نشانه را در آن صفحه بگذارید و با خیال راحت کتاب را ببندید. نشانگر کتاب علاوه بر یادآوری و جلوگیری از گشتن بین صفحات مختلف، بیش از هر چیز احساس دم دست بودن آن مطلب و آن درس را تداعی می نماید. این یکی از آن حس هایی است که خیال آدم را راحت می نماید و خیال راحت چیزی است که کنکوری ها به شدت به آن احتیاج دارند.

این بسته 4 تا نشانه کتاب آدمکی زرد، قرمز، آبی و سیاه دارد که از جنس مقوا هستند و طول شان به 12 سانتی متر می رسد. خیلی کارآمد هستند و چون بزرگ هستند مثل بقیه نشانه های کتاب زود گم نمی شوند. چند بسته از این نشانه کتاب بخرید چون خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید کتاب برای خواندن خواهید داشت و قطعا دل تان نمی خواهد که بین صفحات گم بشوید و یادتان نیاید که تا کجا خواندید و تست کدام درس ها را زده اید.

محصولات مشابه در خبرنگاران

نشانگر کتاب غول طرح تمبک کد 51

نشانگر کتاب غول طرح گیتار الکتریک کد 58

نشانگر کتاب لوکسینو مدل BMP 111 بسته 2 عددی

نشانگر کتاب طرح قلم لوکسینو مدل 293 بسته 2 عددی

نشانگر کتاب آقای فر طرح دست

نشانگر کتاب چوق الف طرح قورباغه

نشانگر کتاب لوکسینو مدل BMS 1047 بسته 2 عددی

نشانگر کتاب تهران جی اف ایکس مدل N307

نشانگر کتاب لوکسینو مدل BMK 512 بسته 2 عددی

نشانگر کتاب طرح حروف لاتین مدل F

مداد مشکی کوییلو

مدل Blackwood

درست است که مداد نوکی مخصوص تست زدن معرفی کردیم اما به این دلیل نیست که مداد کلا بد است. همه کنکوری ها مداد نوکی دوست ندارند و برخی ها مداد معمولی را ترجیح می دهند و با آن راحت تر کار می نمایند. برای این دسته از افراد یک بسته مداد مشکی کوییلو بلک وود پیشنهاد می کنیم. این مدادها هم خوش دست هستند و هم پاک کن دارند. پاک کن این مداد برای کسانی که دلشان نمی آید از پاک کن کیکرلند مدل انسان اولیه خوشان استفاده نمایند مناسب است. مداد سیاه هایی که پاک کن دارند سرعت جبران اشتباه را خیلی بالا می برند.

در این بسته 12 مداد سیاه پاکن دار وجود دارد که قیمت به صرفه ای هم دارند. یک بسته از این مداد ها را باز کنید و در جا مدادی خود بگذارید تا همواره برای تست زدن دم دست تان باشند. جنس بدنه این مدادها باعث شده تا تراشیدن شان از بقیه مداد ها راحت تر و سریع تر باشد. سال کنکور معمولا مداد زیاد لازم دارید و 12 تا مداد می تواند تا آخر سال شما را از خریدن مداد بی احتیاج کند.

محصولات مشابه در خبرنگاران

مداد رنگی 24 رنگ اویز مدل فان

مداد رنگی 24 رنگ آرت لاین مدل ECP24-P/IL

مداد رنگی 24 رنگ ایمر مدل JM 785-24

مداد رنگی 36 رنگ فابر کاستل مدل Polychromos

مداد آبرنگی 24 رنگ فابرکاستل مدل Classic جعبه فلزی

مداد رنگی چوبی 6 رنگ گالری روح چوب مدل sowag-wa-001

مداد رنگی 12+3 رنگ آریا مدل 3021

مداد رنگی 60 رنگ فابر-کاستل مدل Sketch

مداد رنگی 120 رنگ فابر-کاستل مدل Polychromos

مداد رنگی 48 رنگ کنکو مدل ویکتوریا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 325

به "کنکوری ها به جز کتاب و جزوه چه چیزی نیاز دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکوری ها به جز کتاب و جزوه چه چیزی نیاز دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید