کلوپ: انتظار این همه موقعیت و هیجان را نداشتم، کاملاً سزاوار پیروزی بودیم

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران: سرمربی بورسیا دورتموند از عملکرد تیمش در جدال با ناپولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت و اعتراف کرد انتظار نداشته برابر نماینده ایتالیا موقعیت های گلزنی فراوانی داشته باشد.

کلوپ: انتظار این همه موقعیت و هیجان را نداشتم، کاملاً سزاوار پیروزی بودیم

به گزارش خبرنگاران، پس از پیروزی خانگی 3 بر یک بورسیا دورتموند مقابل ناپولی در دور پنجم بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری حاضر شد و به تمجید از نمایش مردانش پرداخت.

وی گفت: می دانستیم که این یک بازی تماشایی خواهد شد اما انتظار نداشتم که اینقدر موقعیت داشته باشیم و بازی تا این حد مهیج باشد. ما موقعیت های فراوانی را از دست دادیم اما په په رینا (دروازه بان اسپانیایی ناپولی) چندین بار واکنش های فوق العاده ای داشت. ما به سختی کار کردیم و به پیروزی که کاملاً استحقاقش را داشتیم دست پیدا کردیم. با این حال ناپولی حریف بسیار سرسختی بود و ما کار آسانی نداشتیم.

کلوپ اضافه کرد: کاملاً تعیین بود که تیم ما زمانی که ناپولی یکی از 2 گل خورده را جبران کرد احساس خطر کرد اما با این حال دوباره آغاز به حمله کرد. همین اتفاق سبب شد بازی تماشایی و لذت بخش گردد، هرچند در عین حال کار 2 تیم را سخت تر کرد.

کلوپ درباره مارسی، حریف بعدی تیمش در آخرین دور از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد: مارسی بازیکنان خوبی دارد که می دانند چگونه بازی نمایند وقتی فضای حرکت به آنها داده گردد اما ما اکنون در شرایط فوق العاده ای قرار داریم و می خواهیم از این شرایط استفاده کنیم. مطمئناً کار ما در بازی بعدی مانند قدم زدن در پارک نیست اما بهترین چیز این است که ما توانستیم ببریم تا بازی با مارسی برای مان حکم فینال را داشته باشد. مارسی تعییناً بازیکنان باکیفیت فراوانی دارد، درست مانند دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 407

به "کلوپ: انتظار این همه موقعیت و هیجان را نداشتم، کاملاً سزاوار پیروزی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: انتظار این همه موقعیت و هیجان را نداشتم، کاملاً سزاوار پیروزی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید