کلاس های آموزشی دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار گردید

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس دانشگاه کردستان گفت: برای دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان، همچون سایر دانشجویان از اواسط اسفندماه، کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار گردید.

کلاس های آموزشی دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد دانشجویان خارجی گفت: حدود 500 دانشجو از کشور های عراق، سوریه، افغانستان در دانشگاه کردستان مشغول به تحصیل هستند.

صادقی افزود: دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان، 5 درصد از کل دانشجویان این مجموعه را به خود اختصاص داده اند. 10 درصد از این دانشجویان بورسیه و 90 درصد آنان شهریه پرداز هستند.

رئیس دانشگاه کردستان اظهار کرد: برای دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان، همچون سایر دانشجویان از اواسط اسفندماه، کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار گردیدند و در این باره اطلاع رسانی های لازم به آنان از طرق مختلف اجرا شده بود.

وی ادامه داد: به منظور برطرف اشکالات دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان، نشست هم اندیشی مجازی برگزار کردیم و در این بازه زمانی دو جلسه دفاع خاتمه نامه نیز به صورت مجازی برای آنان برگزار گردید.

رئیس دانشگاه کردستان اذعان کرد: همچنین دوره های مجازی آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه در سه سطح مقدماتی، میانی اول و دوم برگزار گردیده و از این نظر به دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان خدمات آموزشی ارائه دادیم.

وی یادآور شد: در صورتی که جذب دانشجویان بین الملل به صورت کاملا مجازی انجام گردد و دوره های مشترک مجازی، جایگزین دوره تبادل دانشجو شوند و دانشجویان دانشگاه کردستان در دوره های مجازی با دانشگاه های خارجی همکار، شرکت داده شوند، قطعا دانشگاه به اهداف خود در زمینه ارتقا سطح علمی دانشجویان به شکل موثرتری دست پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1025

به "کلاس های آموزشی دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید