کدام بهتر است: پاک کننده روده یا ملین؟

به گزارش ایران 20 دانلود، پاک کننده روده و ملین (لاکستیو) هر دو یک نتیجه را در پی دارند اما فرایند عملیاتی آنها با هم فرق دارد. با آگاهی از تفاوت بین این دو و انتخاب گزینه مناسب تر هم در زمان و پول صرفه جویی می کنید و هم از ناراحتی ها و عوارض بعدی پیشگیری خواهید کرد.

کدام بهتر است: پاک کننده روده یا ملین؟

پاک کننده روده و ملین چه کاری انجام می دهند؟

پاک کننده روده و ملین هر دو برای سم زدایی بدن و خارج کردن مواد زائد از بدن استفاده می شوند. هر فرد می تواند هر بار تا 9 کیلوگرم مواد زائد از بدن خود خارج کند.

استفاده از تمیزکننده روده

تمیزکننده روده طی یک فرایند طبیعی کار می نماید و با مصرف یک نوشیدنی به جای غذا در طول روز مواد زائد بدن خارج و دفع می گردد. این فرایند کند است و در طی 7 تا 10 روز کامل می گردد.

استفاده از ملین

ملین دارویی به شکل قرص، کپسول یا شربت است که خیلی سریع عمل می نماید. ملین به جای این که مانند تمیزکننده روده یک هفته طول بکشد مواد زائد را از بدن دفع کند، قادر است در عرض یک روز به شیوه دردناکی هر چه در معده و روده دارید تخلیه کند.

قیمت

پاک کننده روده به علت این که باید طی یک هفته مصرف گردد قیمت بالاتری نسبت به داروهای ملین یا روان کننده روده دارد.

کدام یک سالم تر است؟

پاک کننده روده یک فرایند طبیعی است که مواد زائد بدن را دفع می نماید و شما می توانید در طول روز مواد غذایی روزانه را بخورید و کالری های لازم را کسب کنید. اما این در خصوص داروهای ملین صدق نمی نماید.

هشدار

قبل از این که هر گونه داروی ملین یا تمیزکننده روده را مصرف کنید، حتماً با پزشک خود تماس بگیرید؛ مخصوصاً اگر بیماری قلبی یا بیماری کهنه ای دارید که با استفاده از این محصولات احتمال بدتر شدن آن وجود دارد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2101

به "کدام بهتر است: پاک کننده روده یا ملین؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بهتر است: پاک کننده روده یا ملین؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید