8 نکته طلایی در سفر های تجاری برای مدیران !

به گزارش ایران 20 دانلود، سفر های تجاری بخش مهمی از شغل هر مدیری است و معمولاً یک تا 10 روز کاری در هر ماه محاسبه می گردد. برای کارفرمایان در طیف بالاتری، این بدان معنا است که زمان بیشتری را صرف سفر نسبت به جلسات خود می نمایند. به نظر می رسد روزهای پرواز در آسمان پر زرق و برق برای همواره از بین رفته است.

8 نکته طلایی در سفر های تجاری برای مدیران !

جایگاه های کوچک تر هستند، فضای پا تنگ تر است و خطوط هوایی هزینه همه چیز را از چمدان گرفته تا میان وعده دریافت می نمایند؛ اما این لزوما به این معنا نیست که ما باید خود را به تحمل سفرهای هوایی متقاعد کنیم. در حقیقت، علیرغم مقررات ایمنی، راه های زیادی برای بهبود تجربه سفر وجود دارند.

در این مقاله ، ما 8 نکته را برای داشتن یک پرواز خوب برای مدیران ارائه می دهیم. به یاد داشته باشید که هدف اصلی هر یک از موارد موجود در این فهرست این است که برای شما مسافران مفید واقع شوند، اما این نکات بعلاوه باعث می شوند که کل تجربه در پرواز بسیار راحت تر و کمی دیوانه نماینده تر گردد. حتی چند راه آسان برای حفظ سلامتی، استراحت و تفریح در طول پرواز نیز وجود دارند که همواره سفرهای شادتری را ایجاد می نمایند. با خبرنگاران همراه باشید.

در سفر های تجاری وزن بار را کوچک و سبک نگه دارید

این روزها بیشتر خطوط هوایی بدون در نظر گرفتن وزن، از مسافران برای بارهای چک شده آن ها هزینه می گیرند. این بدان معنا است که همه در حال حاضر سعی می نمایند لباس و وسایل خود را برای یک تعطیلات دو هفته ای در یک کیف یا یک کوله پشتی کوچکی جمع نمایند که هر دو معمولاً سنگین تر از شخصی است که آن ها را حمل می نماید. گول نخورید، مهمانداران روی مسافرانی متمرکز هستند که سعی می نمایند وسایل زیادی را به داخل کابین بیاورند و حتی وقتی سعی می کنید سوار شوید، آن ها مجبور به آنالیز آن می شوند.

به سادگی به دستورالعمل ها پایبند باشید. یک چمدان کوچک که به مقدار کافی سبک باشد که بتوانید آن را در جایگاه بالای سر خود قرار دهید، خوب است. یک کیف اضافی مانند کیف یا کیف لپ تاپ (اما نه هر دو) نیز مجاز است. این کیف باید زیر جایگاه روبروی شما قرار بگیرد و این فضای کافی برای پای شما باقی می گذارد. با این حال، یک راه حیله گری برای دور زدن این هزینه چمدان چک شده وجود دارد. برای اطلاع از چگونگی آن، ادامه مطلب را بخوانید.

وسایل قابل حمل خود را در گیت آنالیز کنید

این تنها در صورتی کار می نماید که کیف شما قبلاً دارای سایز دستی مورد تاییدی باشد. اگر با چمدان خود به علاوه یک چمدان به گیت برسید و پرواز بسیار پر باشد، غالباً مهمانداران هواپیما از شما می خواهند تا چمدان را آنالیز نموده تا فضای خالی در قسمت بار سقفی آزاد گردد. از این فرصت بهره ببرید.

آنها کیف شما را برچسب گذاری می نمایند، رسیدی به شما می دهند و کیف تا مقصد آنالیز می گردد، حتی اگر مجبور به تغییر هواپیما در وسط سفر خود باشید. شما فقط کیف پول یا کیف لپ تاپ خود را در کابین می توانید داشته باشید که به هر حال همه چیز مورد احتیاج شما را تامین خواهند کرد مانند هدفون و کتاب! احتمالاً متوجه شده اید که این روزها فضا در هواپیماها بسیار عالی است. ما در خصوص چگونگی وارد کردن وسایل خود به آن فضا صحبت خواهیم کرد.

قبل از خروج مقررات اخیر را آنالیز کنید

مقررات خطوط هوایی همواره در حال تغییر هستند. یک روز، آوردن بطری شامپوی مسافرتی شما قابل قبول است. اما روز بعد آن را به علت حمل بیش از حد مجاز برای مایعات مصادره می نمایند. قبلا گذاشتن لپ تاپ ها در جیب پشت جایگاه خوب بود، اما اکنون قوانین تغییر نموده اند و در حال حاضر ضروری است آن ها را در زیر جایگاه یا سطل قرار دهید، در حالی که از آن ها استفاده نمی کنید، درست مانند هر چیز دیگری که با خود حمل می کنید.

با آنالیز وب سایت اداره امنیت حمل و نقل و وب سایت شرکت هواپیمایی که برای سفر از آن استفاده می کنید، از سردرد یادگیری خیلی دیر هنگام قوانین جلوگیری کنید. به روزترین مقررات نیز در آن ها وجود خواهند داشت. اطمینان حاصل کنید که آن ها را با همراهان سفر خود نیز به اشتراک بگذارید. این به کاهش حداقل مسائل نیز یاری می نماید.

سفر های تجاری | هزینه وای فای در پرواز را پرداخت کنید

برای مسافران تجاری و افرادی که دائماً در پرواز هستند، اطلاع از این موضوع که بسیاری از اپراتورها در حال حاضر اینترنت بی سیم پرواز را ارائه می دهند، البته با پرداخت هزینه، آن ها را بسیار هیجان زده خواهد نمود. اما برای کسانی که زمان برایشان پول ساز است، ارزش آن را دارد که در هوای آزاد، مولد و در جریان باشند.

قیمت آن چندان زیاد نیست، به خصوص اگر بتوانید هزینه آن را بپردازید. اینترنت برای استفاده از یک نمونه از خدمات، هزینه بردار خواهد بود. این اتصال به طرز آزاردهنده ای کند نیست. اکنون که فکر شما مشغول است، بیایید در خصوص نحوه حفظ سلامت بدن خود در هنگام پرواز صحبت کنیم.

آب زیادی بنوشید

هوای داخل کابین مرطوب نیست که در نتیجه ممکن است احساس خشکی در بدن خود کنید. لب ها ترک می خورند و مجاری بینی خشک می شوند، پوست احساس کاغذی می نماید و احتمال لخته شدن خون حتی در بعضی موارد نادر نیز می تواند افزایش یابد. عالی به نظر می رسد، درست است؟ اما خبر خوب این است که همه این موارد را می توان با هیدراته ماندن، صرفاً نوشیدن آب، کاهش داد.

این فرایند را زود آغاز کنید و تا جایی که می توانید در محل گیت فرودگاه به مقدار کافی آب بنوشید، حدود یک ساعت آب بنوشید. حال تقریباً چقدر طول می کشد تا چراغ کمربندتان خاموش گردد و به شما این امکان را می دهد تا از دستشویی تماشا کنید؟ سپس خوردن آب آشامیدنی خود را در حدود 8 اونس (0.2 لیتر) هر یک یا دو ساعت در حالی که در هوا هستید ادامه دهید. سعی نکنید قهوه، نوشابه را نیز جایگزین آب کنید.

کافئین آب بدن شما و برعکس آنچه که برای رسیدن به آن کوشش می کنید را کم می نمایند. اگر نگران هدر رفتن بطری های پلاستیکی آب یا قیمت خرید آب در فرودگاه هستید، یک بطری قابل استفاده مجدد را از خانه بیاورید. شما نمی توانید آن را در خطوط امنیتی پر کنید، اما می توانید آن را هنگامی که در گیت خود هستید از یک آب سرد کن پر کنید. در حالی که بطری خود را پر می کنید، از قلم نیاندازید که دستان خود را حداقل 20 ثانیه بشویید تا از شر باکتری ها و ویروس ها خلاص شوید. برای خواندن یک نکته دیگر بدون میکروب به خواندن ادامه دهید.

سفر های تجاری | ضدعفونی نماینده دست بیاورید

این بسیار آسان است که بتوانید در حالی که هنوز روی زمین هستید، جایی که آب و صابون به راحتی به دست می آیند، یک ماشین شستشوی هوشیاری باشید. دستشویی موجود در هواپیما هر دو را نیز دارد، بنابراین از آن ها به خوبی بهره ببرید. اما گاهی اوقات، شما روی جایگاه کنار پنجره نشسته اید و با یک ساندویچ روی سینی خود و شکمی پر درگیر هستید. صبر کنید. ابتدا کمی ضدعفونی نماینده حاوی الکل را در کف دست خود بریزید و آن را به اطراف دستان خود بمالید.

هواپیماها دارای سطوح زیادی هستند که همه آن ها را لمس می نمایند مانند دسته سطل زباله، مجلات پرواز، کلیدهای چراغ و سایر کوارد که این فهرست همچنان ادامه دارد. یک اقدام پیشگیرانه ساده مانند استفاده از ضدعفونی نماینده دست، می تواند حداقل بعضی از میکروب های دیگران را از سیستم شما دور نگه دارد. با این حال، سالم ماندن در سفر بیش از کشتن میکروب ها حائز اهمیت است.

میان وعده های سالم با خود بیاورید

با بسته بندی تنقلات سالم خود به جای اتکا به غذاهای فرودگاه و هواپیما، در مقداری از پول خود صرفه جویی کنید. میان وعده های ساده و مقرون به صرفه می تواند شما را سالم نگه دارند و از افت شدید قند خون در طول یک پرواز طولانی جلوگیری نمایند. میان وعده های تردی مانند هویج، کرفس و کراکر گندم کاملا رضایت بخش هستند و برای خوردن روی جایگاه شما حداقل سر و صدا را لازم دارند.

گرانولا، آجیل و میوه های خشک نیز انتخاب های فوق العاده ای خواهند بود، اما اغلب کالری بیشتری از آنچه فکر می کنید دارند، بنابراین هنگام بسته بندی این اقلام، برچسب ها و مقدار سرو را آنالیز کنید. همراه داشتن ساندویچ نیز می تواند خوب باشد، اما مطمئن شوید که از موادی استفاده می کنید که کل سفر دوام می آورند. سس مایونز در خاتمه یک پرواز بین المللی هرگز ایده خوبی نیست. فقط مطمئن باشید هر چیزی که همراه خود دارید را می توانید به راحتی بخورید، احتیاجی به یخچال و احتیاجی به ظروف نخواهند داشت.

سفر های تجاری | قبل از پرواز روی جایگاه خود قرار بگیرید

هنگامی که سوار هواپیما می شوید، جایگاه خود را پیدا کنید، وسایل حمل خود را در سطل بالای سرتان قرار دهید (اگر آن را به طور رایگان در دروازه چک ننموده اید) و بنشینید. سپس تلفن همراه، آی پاد، دستگاه پخش دی وی دی قابل حمل یا هر وسیله الکترونیکی که همراه دارید را خاموش کنید و با حوصله منتظر اعلام کاپیتان یا خدمه پرواز باشید تا مطمئن شوید دستگاه های الکترونیکی مورد تأیید خود را دوباره روشن کنید. این اعلامیه معمولاً تنها چند دقیقه پس از به پرواز درآمدن هواپیما انجام می گردد.

هیچ هواپیمایی نمی تواند بلند گردد در حالی که مردم ایستاده یا با تلفن صحبت می نمایند و هیچ مهمانداری وقتی قرار است برای پنجمین بار از شما بخواهد تلفن خود را خاموش کنید، با مهربانی به شما نگاه نمی نماید. به علت مقررات نو و تعداد افرادی که در کابین به طور مشتاقانه ای در حال حرکت هستند، تنش می تواند برای مسافران و خدمه پرواز تا حد زیادی افزایش یابد. سهم خود را در بلند شدن هواپیما از زمین انجام دهید و این پرواز بهتری برای همه سرنشینان خواهد بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2117

به "8 نکته طلایی در سفر های تجاری برای مدیران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 نکته طلایی در سفر های تجاری برای مدیران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید