چاپ دوم دانشنامه تسبیح کوثر روانه بازار کتاب شد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، این دانشنامه شامل یک پیشگفتار، 9 فصل و یک پایان است. فصل اول این موسوعه تحقیقی در مقام مطلق تسبیح خدای سبحان است که از آن جمله می توان به معنای دقیق تسبیح خداوند، ارتباط تسبیح و امام معصوم (ع) و حقیقی بودن تسبیح عمومی خلائق اشاره نمود. فصل دوم به آنالیز مبدأ تشریع تسبیح حضرت زهرا(س) می پردازد. فصل سوم و آخرین فصل از جلد اول این موسوعه، 27 مورد از مواضع ورود ذکر تسبیح حضرت زهرا (س) در روایات و ادعیه را برشمرده و از باب اهمیت سه مورد آن را به تفصیل توضیح و بسط می دهد.

چاپ دوم دانشنامه تسبیح کوثر روانه بازار کتاب شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

فصل چهارم، به عنوان اولین فصل در جلد دوم، فضیلت و برکات تسبیح حضرت زهرا (س) در روایات حضرات معصومین (ع) را آنالیز می نماید. فصل پنجم به آنالیز فروعات فقهی تسبیح فاطمه زهرا (س) اختصاص دارد و در آن پاره ای از شروط ذکر این تسبیح شریف بیان می گردد. فصل ششم درباره کیفیت و ترتیب اذکار تسبیح از منظر فقاهت است. در این فصل به تفصیل و طی مباحث اجتهادی پیرامون این موضوع سخن گفته می گردد. فصل هفتم که آخرین فصل از جلد دوم محسوب می گردد، از ذکر تسبیح حضرت زهرا (س) با تربت مطهر سیدالشهدا (ع) سخن می گوید.

فصل هشتم و اولین فصل از جلد سوم را باید اصلی ترین فصل آن دانست، چراکه در آن تکبیر، تحمید و تسبیح به عنوان اجزای تسبیح حضرت زهرا (س) بر مبنای فقه المعارف به طور دقیق و جامع مورد آنالیز قرار می گیرد. فصل نهم به طرح بعضی از ادعیه و تعقیبات زهرا مرضیه (س) و چند دعای تسبیحی عام دیگر می پردازد.

یادآوری می گردد تسبیح کوثر تألیف سیدابراهیم موسوی در 3 جلد توسط انتشارات عصر صادق قم، چاپ شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1549

به "چاپ دوم دانشنامه تسبیح کوثر روانه بازار کتاب شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "چاپ دوم دانشنامه تسبیح کوثر روانه بازار کتاب شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ دوم دانشنامه تسبیح کوثر روانه بازار کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید