پلی استیشن در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت

به گزارش ایران 20 دانلود، طبق اعلام سونی، پلی استیشن رسما اعلام نموده است که در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت. این اولین بار در تاریخ 24 ساله E3 است که غول بازی ها در نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

پلی استیشن در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار ، در بیانیه ای که توسط Game Informer منتشر شد، سونی تایید کرد که در کنفرانس سالانه حضور نخواهد داشت.

این شرکت گفت: با پیشرفت صنعت، سرگرمی ها تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) همچنان به دنبال فرصت های نوآورانه برای مشارکت در جامعه است. هواداران پلی استیشن بسیار برای ما ارزشمند هستند و ما همیشه سعی در نوآوری برای این کنسول داریم. ما فکر می کنیم و روش های جدید برای لذت بردن گیمرها از بازی ها را ابداع می کنیم. در نتیجه تصمیم گرفتیم که در سال 2019 در E3شرکت نکنیم. ما در حال آنالیز روش های جدید و آشنا برای درگیر شدن با جامعه گیمرها در سال 2019 هستیم و نمی توانیم صبر کنیم تا برنامه هایمان را با شما به اشتراک بگذاریم.

این دومین رویداد بزرگ پلی استیشن است که سونی در ماه های اخیر لغو نموده است. این شرکت همچنین در ابتدای ماه دسامبر رویداد PlayStation Experience خود را اجرا نخواهد کرد. این رویداد مکانی برای معرفی جدیدترین بازی های پلی استیشن است. به گفته شاون لیدن، رییس استودیوهای جهانی برای Sony Interactive Entertainment، موضوع این است که شرکت موارد جدیدی برای ارایه در این رویداد ندارد. لیدن گفت: ما نمی خواهیم انتظارات گیمرها را بسیار بالا ببریم و سپس از پس آن بر نیاییم. این موضوع واقعا تصمیم سختی بود.

در ماه اکتبر، کنیچیو یوشیدا، رییس و مدیر عامل شرکت سونی، برنامه هایی را برای جانشینی PlayStation 4 تایید کرد. این برنامه ها منجر به گمانه زنی هایی می گردد که خبر از احتمال به خاتمه رسیدن کوشش ها برای بهتر کردن PS4 و معرفی یک دستگاه جدید در سال 2019 یا 2020، می دهند.

سونی اولین شرکت بزرگ نیست که در E3 حضور نداشته است. نینتندو در سال 2013 به نفع کنفرانس های مطبوعاتی آنلاین در این رویداد شرکت نکرد. (اگر چه این شرکت در سال های اخیر غرفه داشته است).

ربات های انسان نمایی که شما را می ترسانند +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 86

به "پلی استیشن در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استیشن در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید