شرایط کرونایی ملی پوشان والیبال تعیین شد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا نوروزی در گفتگوی تصویری با برنامه کادر فنی شبکه تلویزیونی ورزش گفت: آخرین شرایط ملی پوشان والیبال را به طور مستمر و دقیق پیگیری می کنیم و طبق اعلام دکتر افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال سه تن از ملی پوشان به سرماخوردگی مبتلا شده بودند و خوشبختانه خبری از کرونا در اردوی تیم ملی نیست.

شرایط کرونایی ملی پوشان والیبال تعیین شد

وی درباره سعید معروف هم گفت: معروف هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مجموعه اقداماتی در زمینه کرونا و سلامت آنها صورت گرفته و در حال اجرا است از جمله اینکه بیش از 300 ورزشکار و اعضای کاروان اعزامی به المپیک و پارالمپیک واکسن دریافت کردند. با وجود واکسیناسیون ورزشکاران همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

نوروزی درباره شرایط آرمین هادی پور، ملی پوش تکواندو گفت: در مورد این ورزشکار هم جلسات متعددی برگزار گردید و طبق خواسته خود ورزشکار انجام عمل جراحی پیش از المپیک منتفی شد و با اقدامات فیزیوتراپی برای المپیک آماده می گردد و خوشبختانه در حال حاضر مسئله ای ندارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره بازگشایی اماکن ورزشی گفت: در این باره اقدامات لازم با همکاری و هماهنگی همکارانمان در وزارت بهداشت در حال اجرا است از جمله تدوین دستورالعمل باشگاه های ایمن که احتمالا هفته آینده به وسیله وزارت بهداشت به وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد که در این صورت بازگشایی ها طبق این دستورالعمل با رعایت کامل پروتکل ها و نظارت افسران سلامت و دانشگاه های علوم پزشکی، بازگشایی اماکن ورزشی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1658

به "شرایط کرونایی ملی پوشان والیبال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرونایی ملی پوشان والیبال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید