هتل های کرمانشاه برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند

به گزارش ایران 20 دانلود، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، هتل های کرمانشاه برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند.

هتل های کرمانشاه برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند

جبار گوهری در نشست با جامعه هتلداران استان افزود: در 2 سال گذشته کرونا صنعت گردشگری را دچار مسائلی کرده و خسارت های زیادی به این بخش وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای عبور از این بحران باید از تاسیسات گردشگری حمایت شود، شرح داد: با توجه به مسائل هتلداران با شهرداری ها در خصوص پرداخت عوارض در پی یک همکاری متناسب بین این 2 مجموعه هستیم.

او تاکید کرد: در جلسات و مذاکرات با مسئولان شهری رایزنی های لازم برای حمایت از مجموعه های گردشگری را در دستور کار قرار می دهیم.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا در اولین جلسه ستاد کرونای استان با توجه به خسارت های کرونا به صنعت گردشگری در خصوص تخفیف در هزینه های آب، برق و گاز موارد لازم مطرح و مصوبات لازم را اخذ کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه در استان، گردشگری است گفت: با توجه به کم هزینه بودن، بازدهی سریع و اشتغالزایی زیاد، گردشگری بهترین راه چاره برای پیش بردن فرآیند توسعه در استان است.

گوهری افزود: با وجود شرایط کرونا در استان نسبت به سال گذشته اقبال گردشگران برای سفر به کرمانشاه افزایش یافته است.

او شرح داد: در رایزنی با صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، بدنبال عقد تفاهم نامه و همکاری لازم برای معرفی بیشتر استان هستیم.

او با بیان اینکه معرفی و تبلیغات گردشگری در دنیا حرف نخست را می زند، اظهار داشت: همراه با افزایش تبلیغات و معرفی باید خدمات دهی به گردشگران در استان هم همپای آن به بهترین شکل انجام شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با نوید اینکه با اتمام کرونا چند سال آینده پر رونق ترین سالهای گردشگری استان خواهد بود، شرح داد: اگر قرار است سرمایه گذاری به استان بیاید، باید اقناع شود که سودش تامین می شود.

او با تاکید بر اینکه هر فرایند ای باید برد برد باشد، اظهار کرد: هیچ کاری بدون ایجاد منافع دو سویه پیش نمی رود.

گوهری در خاتمه تشکیل جامعه هتلداران استان را اتفاق مبارکی دانست و گفت: از بسترهای مشارکت و خرد جمعی در حوزه های مختلف استفاده خواهیم کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1700

به "هتل های کرمانشاه برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های کرمانشاه برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید