نیمار به صورت رسمی تا سال 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن خودش را برای 4 سال دیگر به این تیم متعهد کرد.

نیمار به صورت رسمی تا سال 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

به گزارش خبرنگاران، مطابق انتظار باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد نیمار را تمدید و خاطرنشان کرد که این مهاجم برزیلی تا سال 2025 در پارک دو پرنس به کار خود ادامه خواهد داد.

نیمار که سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال به PSG پیوست، در 112 بازی اش برای باشگاه فرانسوی، 85 گل زده و 51 پاس گل داده است. این آمار سبب شده که او در فهرست 10 گلزن برتر تاریخ باشگاه قرار بگیرد.

او که در 4 سال حضورش در پاری سن ژرمن 9 جام شامل سه قهرمانی در لوشامپیونه، دو قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در سوپرجام فرانسه برده است، پس از امضای قرارداد جدیدش به سایت باشگاه گفت: بسیار خوشحالم که به ماجرایی ام در پاری سن ژرمن ادامه می دهد. من در پاریس بسیار خوشحالم و مایه افتخارم است که عضوی از این تیم هستم و می توانم کنار این بازیکنان عظیم و زیر نظر یک مربی فوق العاده بازی کنم و بخشی از تاریخ این باشگاه باشم. این ها چیزهایی هستند که باعث می گردد باور من نسبت به فوق العاده بودن پروژه پاری سن ژرمن حتی بیشتر از قبل گردد. من در این تیم به عنوان یک انسان و بازیکن رشد کردم. پس خوشحالم که قراردادم را تمدید می کنم و امیدوارم که جام های زیادی ببرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1651

به "نیمار به صورت رسمی تا سال 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار به صورت رسمی تا سال 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید