غیبت نیمار در بازی برگشت پاری سن ژرمن و بارسلونا قطعی شد

به گزارش ایران 20 دانلود، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، در دومین مصاف تیمش با آبی و اناری های کاتالونیا در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم حضور نخواهد داشت.

غیبت نیمار در بازی برگشت پاری سن ژرمن و بارسلونا قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه بازی خانگی این تیم برابر بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که نیمار هنوز برای بازگشت به ترکیب قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه آماده نیست و به این ترتیب او همچون بازی رفت، در بازی برگشت دو تیم نیز غایب خواهد بود.

پاریسی ها فردا شب در حالی (از ساعت 23:30 به وقت تهران) در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان بارسلونا خواهند بود که بازی رفت را در خانه حریف با نتیجه 4 بر یک به سود خود به پایان رساندند، دیداری که کیلیان امباپه خوش درخشید و هت تریک کرد تا غیبت نیمار به هیچ عنوان احساس نشود. نیمار 29 ساله که دقیقاً یک ماه قبل در بازی مقابل تیم کان در جام حذفی فرانسه از ناحیه عضله نزدیک کننده مصدوم شد و هنوز نتوانسته به میادین برگردد.

طبق بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن نیمار که به تازگی تمرینات انفرادی اش را به صورت نسبی و سبک از سر گرفته تا چند روز دیگر هم به همین صورت فرایند ریکاوری اش را ادامه خواهد داد. این باشگاه از بررسی دوباره شرایط نیمار طی چند روز آینده خبر داده است.

نیمار به سبب مصدومیتش تا به امروز 6 بازی پاری سن ژرمن را از دست داده است که 4 مورد آن در لیگ دسته اول فرانسه، یکی از آنها در لیگ قهرمانان و دیگری در جام حذفی فرانسه بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1537

به "غیبت نیمار در بازی برگشت پاری سن ژرمن و بارسلونا قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت نیمار در بازی برگشت پاری سن ژرمن و بارسلونا قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید