تور ایتالیا ارزان: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی یاران طارمی مقابل میلان در شبی که مسی ناجی PSG شد، اینتر ترمز شگفتی ساز را کشید، دورتموند تحقیر شد

به گزارش ایران 20 دانلود، دیدارهای شب نخست از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم های اینتر، رئال مادرید، آژاکس، پاری سن ژرمن و پورتو به انتها رسید.

تور ایتالیا ارزان: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی یاران طارمی مقابل میلان در شبی که مسی ناجی PSG شد، اینتر ترمز شگفتی ساز را کشید، دورتموند تحقیر شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های شب اول از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (هفته انتهای دور رفت) سه شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران شش بازی همزمان برگزار گردید که در انتها آنها همه مدعیان به جز میلان، اتلتیکومادرید و دورتموند امتیاز گرفتند.

در تک بازی گروه A تیم فوتبال پاری سن ژرمن در استادیوم خانگی خود پارک دوپرنس میزبان لایپزیگ بود و میهمان آلمانی اش را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. پاری سن ژرمن با گلزنی کیلیان امباپه در دقیقه 9 خیلی زود پیش افتاد، اما لایپزیگ با گلزنی آندره سیلوا در دقیقه 28 کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 57 هم نوردی موکیله میهمان را پیش انداخت. 10 دقیقه طول کشید تا پاریسی ها از شکست فرار نمایند و این اتفاق با لطف گلزنی لیونل مسی رخ داد. مسی در دقیقه 74 دومین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به این ترتیب اجازه نداد که تیمش در این بازی خانگی و در کل برای دومین بار در این فصل لیگ قهرمانان امتیاز از دست بدهد. با این نتیجه پاریسی ها هفت امتیازی شدند و صدر جدول گروه A را از منچسترسیتی شش امتیازی گرفتند. لایپزیگ هم با قبول سومین شکستش همچنان بدون امتیاز در قعر جدول است.

براساس این گزارش، در گروه B یکی از پرگل ترین و هیجان انگیزترین بازی های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان میان تیم های اتلتیکومادرید و لیورپول برگزار گردید که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود میهمان انگلیسی انتها یافت. محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در دقیقه 8 گل اول را زد. تنها پنج دقیقه بعد آغاز طوفانی میهمان انگلیسی با گل دوم همراه شد که این بار به وسیله نبی کیتا رقم خورد. اتلتیکو گل های خورده را با دو گل آنتوان گریزمان در دقایق 20 و 34 پاسخ داد، اما با اخراج مهاجم فرانسوی در دقیقه 52 کار میزبان برای کسب امتیاز سخت و اینگونه شد که با گلزنی مجدد محمد صلاح در دقیقه 78 شاگردان دیه گو سیمئونه حتی یک امتیاز هم از این بازی کسب نکردند. لیورپول با این نتیجه سومین برد متوالی اش را کسب کرد و با 9 امتیاز در صدر جدول گروه B نهاده شد.

در بازی دیگر این گروه تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را از ابتدا تا دقیقه 84 در ترکیب داشت پیروز شد با تک گل لوئیز دیاز در دقیقه 65 میهمان ایتالیایی اش میلان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. پورتو حالا با چهار امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل ضعیف تر نسبت به اتلتیکومادرید در رده سوم جدول گروه B قرار گرفته است و میلان هم که هر سه بازی اش را باخته بدون امتیاز قعرنشین جدول است.

سه شنبه شب بعلاوه در سومین گروه یعنی گروه C یک بازی برگزار گردید که طی آن تیم فوتبال آژاکس هلند با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود بوروسیا دورتموند آلمان را در هم کوبید. گل به خودی مارکو رویس کاپیتان تیم دورتموند در دقیقه 11 مقدمه شکست این تیم بود و در ادامه دالی بلیند در دقیقه 25، آنتونی در دقیقه 57 و سباستین هالر در دقیقه 72 گلزنی کردند تا اولین شکست اروپایی این فصل شاگردان مارکو رز رقم بخورد. با این نتیجه آژاکسی که سه پیروزی متوالی کسب نموده با 9 امتیاز صدرنشین و دورتموند با شش امتیاز در رده دوم جدول گروه C باقی ماند. اسپورتینگ لیسبون و بشیکتاش هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز در رده های بعدی هستند.

در گروه D هم دو بازی برگزار گردید که در یکی از آنها تیم اینتر در استادیوم سن سیروی شهر میلان با نتیجه 3 بر یک تیم شگفتی ساز اهل مولداوی یعنی تیم شریف تیراسپول را شکست داد. ادین ژکو در دقیقه 34، آرتورو ویدال در دقیقه 58 و استفان دفرای در دقیقه 67 برای اینتر گلزنی کردند تا امید میهمان برای کسب امتیاز پس از به تساوی کشاندن بازی در دقیقه 52 با گلزنی سباستین تیل برباد برود.

رئال مادرید در بازی دیگر این گروه میزبان اوکراینی اش تیم شاختار دونتسک را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید. آغازگر جشنواره گل رئالی ها یک گل به خودی بود که به وسیله سرگئی کریستوف در دقیقه 37 رقم خورد. پس از آن وینیسیوس جونیور دو بار در دقایق 51 و 56 گلزنی کرد و در ادامه رودریگو در دقیقه 64 چهارمین گل میهمان اسپانیایی را به ثمر رساند. حسن ختام برد قاطع رئالی ها هم گلی بود که کریم بنزما در دقیقه 1+90 زد.

با نتایج این دو بازی اکنون تیم های شریف و رئال مادرید هر دو با شش امتیاز به ترتیب در صندلی اول و دوم گروه D هستند و پس از آنها اینتر چهار امتیازی و شاختار یک امتیازی در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1839

به "تور ایتالیا ارزان: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی یاران طارمی مقابل میلان در شبی که مسی ناجی PSG شد، اینتر ترمز شگفتی ساز را کشید، دورتموند تحقیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی یاران طارمی مقابل میلان در شبی که مسی ناجی PSG شد، اینتر ترمز شگفتی ساز را کشید، دورتموند تحقیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید