نظرسنجی وال استریت ژورنال حاکی از پیروزی بایدن است

به گزارش ایران 20 دانلود، ایرنا نوشت: در حالیکه تنها دو روز تا زمان برگزاری انتخابات 2020 آمریکا مانده است، روزنامه وال استریت ژورنال نتایج آخرین نظرسنجی خود را منتشر و اظهار داشت که هنوز شانس پیروزی بایدن بیشتر ترامپ است.

نظرسنجی وال استریت ژورنال حاکی از پیروزی بایدن است

نتایج آخرین نظرسنجی های وال استریت ژورنال و شبکه ان بی سی نیوز نشان می دهد که جو بایدن نامزد دموکرات ها همچنان پیشتاز انتخابات 2020 است.

این نظرسنجی که در تاریخ 29 تا31 اکتبر (هشتم تا دهم آبان)اجرا شده نشان می دهد که 52 درصد حامی بایدن و 42 درصد هوادار ترامپ هستند.

این نتایج در مقایسه با نتایج نظرسنجی قبلی که دو هفته پیش انجام شد، تقریباً بدون تغییر بوده است.

نتایج نظرسنجی وال استریت ژورنال همچنین حاکی است که 52 درصد از شرکت نمایندگان مخالف عملکرد ترامپ به عنوان رییس جمهوری هستند و 45 درصد عملکرد وی را تایید می نمایند.

براساس آخرین نتایج نظرسنجی ها، 40 درصد از سئوال شوندگان از مدیریت دولت ترامپ در بیماری کرونا راضی و 55 درصد نیز از مدیریت وی در مقابله با کرونا و شرایط بد مالی آمریکا ناراضی هستند.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه برای دور دوم ریاست بر کاخ سفید، با جو بایدن رقیب دموکرات خود به رقابت می پردازد.

بایدن به همکاری های چند جانبه متعهد است و در دوره زمامداری باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا، به چهره ای آشنا برای متحدان دیرینه و شرکای ایالات متحده تبدیل شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد تا سرنوشت چهل و ششمین مستاجر کاخ سفید در جریان آن معین گردد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1283

به "نظرسنجی وال استریت ژورنال حاکی از پیروزی بایدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی وال استریت ژورنال حاکی از پیروزی بایدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید