نشست تخصصی تجربه آموزش طراحی اسباب بازی برگزار می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا) - تجربه آموزش طراحی اسباب بازی عنوان نشستی تخصصی است که از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار می گردد.

نشست تخصصی تجربه آموزش طراحی اسباب بازی برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نشست با حضور مارکوس ماسیل استاد طراحی اسباب بازی دانشگاه اوتیس کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی تجربه آموزش طراحی اسباب بازی ساعت 8:30 تا 10 صبح روز یک شنبه 15 فروردین 1400 در بستر اسکای روم برگزار می گردد.

دپارتمان طراحی اسباب بازی در دانشگاه هنر اوتیس (کالیفرنیا)، تجربه 20 سال آموزش طراحی، اصول پایه آموزش بازی، بایدهای قبل از ورود به صنعت اسباب بازی (برای تازه کاران)، ساختارشکنی الگوهای بازی، آموزش برای انگیزش، آموزش گروهی و انفرادی طراحی، از جمله موضوع های مورد بحث در این نشست خواهد بود.

مارکوس ماسیل طراح و توسعه دهنده اسباب بازی در آمریکاست و تا به امروز در شرکت های عظیم به طراحی و مدیریت محصول پرداخته است. مجموعه فعالیت های حرفه ای وی شامل همکاری با بعضی از شاخص ترین برندهای دنیا است. او بیش از 10 سال است که در دانشگاه هنر اوتیس مدرسِ طراحی و نمونه سازی بازی و اسباب بازی است.

علاقه مندان برای حضور در نشست تجربه آموزش طراحی اسباب بازی می توانند به بخش پیغام خصوصی صفحه اینستاگرام ایده آزاد اسباب بازی به نشانی ideaazad مراجعه نمایند.

یادآوری می گردد این نشست از سوی اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1531

به "نشست تخصصی تجربه آموزش طراحی اسباب بازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی تجربه آموزش طراحی اسباب بازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید