نتایج اقتصادی بلک بری همگان را شگفت زده کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، کمپانی کانادایی بلک بری، نتایج اقتصادی مربوط به سه ماهه آخر سال 2013 خود را منتشر کرد، نتایجی که باعث شگفتی همگان شد.

نتایج اقتصادی بلک بری همگان را شگفت زده کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران ، بر اساس این نتایج ضرر و زیان این کمپانی کمتر از مدت مشابه در سه ماهه قبلی بوده است، علاوه بر این موضوع ضرر اقتصادی آن ها از میزان پیش بینی کارشناسان نیز کمتر بوده است. در این دوره بلک بری تنها در حدود 420 میلیون دلار زیان داشته است، این در حالی است که در دوره قبلی ضرر این کمپانی بیش از 4.4 میلیارد دلار بوده است.

درآمد کلی بلک بری نیز در این دوره به 976 میلیون دلار کاهش داشته است، همچنین این کمپانی توانسته است در حدود 3.5 میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش رسانده است، که 1.1 میلیون دستگاه آن بلک بری 10 و ما بقی بلک بری 7 بوده اند.

پس از اعلام گزارش عملکرد پیروز بلک بری، سهام این شرکت در حدود 6.6 درصد افزایش پیدا کرد، گویا John Chen مدیر عامل جدید کمپانی روش صحیحی را برای بیرون آوردن بلک بری از بحران و کاهش مسائل این شرکت در پیش گرفته است. کاهش 90 درصدی میزان ضرر و زیان بلک بری تنها در یک دوره سه ماهه نشان می دهد که Chen سیاست های درستی را اتخاذ نموده است، در صورتی که این فرایند ادامه داشته باشد باید در اواخر سال 2014 شاهد سوددهی این کمپانی باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1018

به "نتایج اقتصادی بلک بری همگان را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج اقتصادی بلک بری همگان را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید