موناکو ، بهشتی برای ثروتمندان و گردشگرانجاذبه های دیدنیرستوران ها

به گزارش ایران 20 دانلود، در فرانسه یکی از کشورهای اروپایی، منطقه خودمختاری به نام موناکو واقع شده است که خود یک کشور به شمار میرود. این کشور کوچک دومین کشور کوچک دنیا به شمار میرود. موناکو فرانسه کشوری است که با توجه به جاذبه های بسیاری که دارد، سالیانه میزبان گردشگران بسیاری است. سفر به موناکو، کوچ اما زیبا، بسیار مجذوب کننده می باشد. این کشور با توجه به لوکس بودنش، برای گردشگران و ثروتمندان، جایی بسیار مناسب است که از لذت بسیار خواهند برد. با توجه به آن که این کشور در دل کشور فرانسه واقع شده است، به تبع بسیاری از قوانین و مقررات، همچون کشور فرانسه و تابع آن است. در ادامه بعضی از دیدنی های موناکو و رستوران های این منطقه را ارائه داده ایم، گفتنی است که در موناکو فرانسه مراکز خرید بسیاری نیز وجود دارند که در این جا نام برده نشده اند، می توانید در زمان های اضافه خود یا اگر علاقه بسیاری به خرید دارید به این مراکز مراجعه کنید. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

موناکو ، بهشتی برای ثروتمندان و گردشگرانجاذبه های دیدنیرستوران ها

جاذبه های تماشای

باغ اگزوتیک گاردن

در سفر به موناکو اگر علاقه بسیاری به گیاه و گیاه شناسی دارید، حتما از این باغ زیبا تماشا کنید. در این جا می توان بیش از 1000 گونه از گیاهان را پیدا کرد. این باغ که در بلوار اگزوتیک واقع شده است در کنار یک صخره است. برای بازدید از این باغ، 45 دقیقه زمان احتیاج است که البته ساعت کاری آن بین 9 صبح تا 7 شب است.

پارک سن مارتین

این پارک بسیار زیبا با فضای سبز متنوع و پیاده راه های جذابش از تماشای های موناکو، محیطی بسیار خوب برای استراحت و دوری از شلوغی و هیاهو است. در این پارک مجسمه ای از شاهزاده آلبرت اول دیده می گردد. این پارک زیبا در خیابان سن مارتین واقع شده است.

ساحل لارووتو

یکی از تماشای های موناکو فرانسه که هم سرگرمی و هم استراحت در دل خود دارد، ساحل Larvotto است که از جمله برترین ساحل های این کشور به شمار میرود. در سفر به موناکو در این ساحل می توان سرگرمیات آبی بسیاری را انجام داد، بعلاوه در این جا تجهیزات و امکانات بسیاری برای گذراندن وقت وجود دارد.

بندرگاه فونویه

در این بندرگاه، 275 کشتی قابلیت لنگرگیری دارند و از تماشای های موناکو می باشد. در این جا امکانات سرگرمیی بسیاری دارد، بعلاوه در کنار این بندرگاه می توان به جاذبه های دیگری که در نزدیکی آن وجود دارد، رفت. این بندرگاه پاتوق افراد ثروتمند و مشهور موناکو فرانسه می باشد که دارای قدمت 50 ساله است. این بندرگاه در منطقه فونویه واقع شده است.

محله مونت کارلو

محله ای در کنار بندرگاه که از جمله مرفه ترین خیابان های این منطقه به شمار میرود و در سفر به موناکو سری هم به این محله بزنید. در این محله فروشگاه ها و رستوران های لوکس و زیبایی را می توان دید. بعلاوه خیابان های این محله نیز دارای زرق و برق و زیبایی های مختص خود می باشد. بندرگاه کنار این محله دارای ظرفیت 500 کشتی می باشد.

موزه انسان شناسی و دیرینه شناسی

در این موزه می توان با دوران اولیه زندگی بشریت و ماقبل تاریخ بیشتر آشنا شد و از ماکت ها و فسیل های مربوط به این زمان ها تماشا کرد. موزه انسان شناسی و دیرینه شناسی موناکو فرانسه در سال 1902 آغاز به کار کرد. این موزه در نزدیکی باغ اگزوتیک و در بلوار اگزوتیک واقع شده است. برای بازدید از این موزه معمولا 45 دقیقه زمان احتیاج است و ساعت کاری این محل بین 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است.

موزه اقیانوس شناسی

در این موزه می توان اطلاعات بسیاری در خصوص تمام جانداران دریایی و کشتی و لوازم بکار برنده در دریاها (انواع مختلف کوسه ها، لاکپشت ها، اسکلت جانوران دریایی، کشتی ها و ... در این موزه وجود دارند)، بدست آورد. این موزه به دریای مدیترانه دید دارد و در زیرزمین آن آکواریومی با 4000 گونه ماهی که با آب های مدیترانه ای و استوایی سازگار هستند، وجود دارد. این موزه در سال 1910 آغاز به کار کرد. این موزه اقیانوس شناسی در خیابان سن مارتین موناکو فرانسه واقع شده است. برای بازدید از آن حدود 2 ساعت زمان احتیاج است و ساعت کاری آن بین 10 صبح تا 7 شب می باشد.

قصر شاهزاده موناکو

یکی از اصلی ترین جاذبه های این کشور ه باید حتما از آن تماشا کرد، قصر شاهزاده موناکو است که خانواده سلطنتی در آن سکونت داشتند. این قصر در ابتدا قلعه ای بوده است (قرن 12) که به مرور زمان تخریب شد، بعد از تخریب آن، این بنا به دستور شاهزاده رینیر بازسازی شد و به شکوه جلال قبلی خود بازگشت. در حال حاضر این قصر زیبا از طریق شاهزاده آلبرت دوم، پسر شاهزاده رینیر سوم و ملکه گریس کلی، مدیریت می گردد. در این قصر با شکوه، نقاشی ها و آثار تاریخی بسیاری را می توان دید. نکته قابل توجه در خصوص این قصر، نقاشی های دیواری محوطه آن است که از طریق 3 میلیون سنگ ریزه ایجاد شده اند. این قطر در خیابان موناکو واقع شده است. برای بازدید از آن حدود 10 دقیقه زمان احتیاج است و ساعت کاری آن بین 10 صبح تا 6 عصر می باشد.

کلیسای نیکولاس

این کلیسا در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 (1875 تا 1903) ساخته شده که در واقع کلیسا ملی موناکو است. در این کلیسا بسیاری از مشاهیر این سرزمین دفن شده اند. بعلاوه در بازدید از این مکان، آثار تاریخی و هنری بسیاری را خواهید دید. برای بازدید از این کلیسا حدود 30 دقیقه زمان احتیاج است و ساعت کاری آن از 8 صبح تا 7 شب می باشد. کلیسای نیکولاس در خیابان Colonel Bellando واقع شده است.

رستوران ها

رستوران مونت گوفیه

در این مطلب سعی داریم، رستوران هایی را به شما معرفی کنیم که در منوی خود، غذاهای محلی این منطقه را دارا می باشد. یکی از این رستوران های خوب Montgolfiere می باشد که در خیابان Rue Basse واقع شده است.

رستوران کسل راک

رستوران Castelroc از جمله رستوران های خوبی است که در نزدیکی قصر شاهزاده موناکو و در پشت آن واقع شده است.

رستوران له گریل

از دیگر رستوران های خوب موناکو که در محله مونت کارلو واقع شده است، رستوران Le Grill است.

رستوران هیروندل

رستوران Hirondelle، یکی از رستوران های خوب در نزدیکی بندرگاه مونت کارلو است.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2188

به "موناکو ، بهشتی برای ثروتمندان و گردشگرانجاذبه های دیدنیرستوران ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موناکو ، بهشتی برای ثروتمندان و گردشگرانجاذبه های دیدنیرستوران ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید