ممنوعیت برگزاری جلسات بالای 15 نفر در ادارات استان تهران

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا) - معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استاندار تهران گفت برگزاری هر نوع مراسم، نشست و همایش با حضور بیش از 15 نفر در دستگاه های اداری این استان ممنوع است.

ممنوعیت برگزاری جلسات بالای 15 نفر در ادارات استان تهران

به گزارش وبدا، غلامرضا عباس پاشا در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به لزوم توسعه خدمات الکترونیک گفت: به همه دستگاه های اداری استان تهران لزوم توسعه خدمات الکترونیک و راه اندازی پیشخوان خدمات برای جلوگیری از مراجعه حضوری مردم ابلاغ و تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی پیشخوان خدمات الکترونیک مانع از خروج غیرضروری مردم از خانه و مراجعه کمتر ارباب رجوع به دستگاه ها می گردد، اضافه کرد: از همه دستگاه ها توقع داریم که از پیشخوان خدمات استفاده نمایند تا مانع از مراجعه غیر ضروری مردم به این نهادها و ازدحام جمعیت شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران مطرح نمود: در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات شاهد عملکرد خوب از سوی دستگاه ها بودیم که به طور قابل قبولی رعایت می گردد، به علاوه هر نوع سهل انگاری مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی مشمول برخورد اداری از اخطار کتبی تا انفصال موقت از خدمت می گردد.

عباس پاشا سپس گفت: در کنار لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، مدیران و کارکنان دستگاه ها ملزم به ارائه خدمات به افراد دارای ماسک و خودداری از همکاری با افراد فاقد ماسک هستند، همچنین برگزاری هر نوع مراسم، نشست و همایش با حضور بیش از 15 نفر در دستگاه های اداری این استان ممنوع است.

وی در ادامه در خصوص اعلام لیست اموال مازاد دستگاه های اداری توضیح داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اداره کل آموزش منطقه ای انتقال خون تهران، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل ثبت احوال و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها، هشت دستگاهی هستند که لیست اموال مازاد خود را اعلام نموده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: انتظار داریم همه دستگاه ها، لیست اموال و املاک مازاد خود را سریعتر به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام نمایند، تا بتوان از محل فروش آنها، بخشی از اعتبار مورد احتیاج پروژه های عمرانی و بخش های مختلف تامین گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1289

به "ممنوعیت برگزاری جلسات بالای 15 نفر در ادارات استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت برگزاری جلسات بالای 15 نفر در ادارات استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید