مسابقه عکاسی استانداردهای مقابله با کرونا

به گزارش ایران 20 دانلود، انجمن علمی دانشجویی استاندارد دانشگاه الزهرا (س)، مسابقه عکاسی استانداردهای مقابله با کرونا را برگزار می نماید.

مسابقه عکاسی استانداردهای مقابله با کرونا

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، استانداردهای مقابله با کرونا اعم از: استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی نماینده ها، استانداردهای روابط اجتماعی و فرهنگ رعایت حقوق سلامت مانند: فاصله گذاری اجتماعی، استانداردهای دارو و درمان اعم از فرایند فراوری دارو یا واکسن، استانداردهای شرایط بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت نگهداری و حفاظت از بیماران، استانداردهای تزریق واکسن یا داروهای مصرفی جهت پیشگیری و بهبود علائم بیماری کرونا، استانداردهای تجهیزات بیمارستانی مانند ونتیلاتور و کپسول اکسیژن، استانداردهای طب سنتی در مقابله با کرونا و استانداردهای تغذیه ای جهت تقویت سیستم ایمنی بدن از جمله موضوعات و محورهای برگزاری این مسابقه است.

شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه مندان آزاد است و آثار ارسالی می توانند با دوربین عکاسی یا موبایل تهیه شوند و همراه با دلنوشته یا بدون دل نوشته باشند.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در مسابقه به شماره 09370757995 در واتس اپ پیغام ارسال نمایند و آثار ارسالی خود را تا 31 شهریور ماه 1400، فقط به ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1780

به "مسابقه عکاسی استانداردهای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه عکاسی استانداردهای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید