لحظه شماری برای رونمایی گوشی نو سامسونگ آغاز شد

به گزارش ایران 20 دانلود، گوشی هوشمند و نو با دوربین چهارگانه به عنوان پرچمدار نو سری A با عنوان گلکسی A9s رونمایی خواهد شد.

لحظه شماری برای رونمایی گوشی نو سامسونگ آغاز شد

این موبایل که در بازارهای اروپایی احتمالا با نام گلکسی A9 2018 عرضه می گردد، دارای قابلیت های پیشرفته ای است که در راس آنها دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته است. ساعاتی قبل ایوان بلس، از افشاگران به نام دنیای فناوری جزئیات دقیقی از این دوربین را منتشر نموده است.

بر این اساس گلکسی A9s از دوربین اصلی چهارگانه با پیکربندی عمودی برخوردار است که نقش اصلی آن بر عهده سنسوری 24 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.7 و بهره مند از فناوری Clear & Bright قرار گرفته است که ظاهرا کیفیت تصاویر را در محیط های با نور کم افزایش می دهد. در پایین ترین بخش این ماژول سنسور سنجش عمق 5 مگاپیکسلی با گگرددگی دریچه لنز f/2.2 قرار گرفته که از قابلیت فوکوس زنده پشتیبانی می نماید. حسگر تله فوتوی 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری و ضرب اف 2.4 نیز بخش دیگری از این دوربین منحصر به فرد است.

در نهایت نوبت به سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه ای می رسد که از اپرچر f/2.4 بهره خواهد برد. فلش LED نیز تکمیل کننده این ضیافت است که پایین تر از دوربین مورد بحث جا خوش نموده است.

یکی دیگر از نکاتی که در تصویر منتشر شده به وسیله بلس تایید شده، پنل پشتی شیشه ای، فریم آلومینیومی و اسکنر اثر انگشت فیزیکی در مرکز این پنل است. علاوه بر این در لبه های کناری نیز کلیدهای کنترل صدا و کلید دیگری به چشم می خورد که احتمالا دکمه اختصاصی بیکسبی خواهد بود.

از نظر مشخصات سخت افزاری نیز انتظار می رود گلکسی A9s همراه با نمایشگر امولد 6.28 اینچی، چیپست اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3720 میلی آمپر ساعتی عرضه گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2167

به "لحظه شماری برای رونمایی گوشی نو سامسونگ آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه شماری برای رونمایی گوشی نو سامسونگ آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید