قهقهه های ماندگار در سلف دانشگاه و مشکلاتی که به زودی برطرف می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، هر دانشجویی حداقل برای یک بار هم که شده طعم غذاهای دانشگاه را چشیده و با مسائل سلف دانشگاه ها آشناست، اما همین مسائل بعدها از زبان دانشجویان به عنوان برترین خاطرات زمان دانشجویی مطرح می گردد، مسائلی که البته مسوولان قول برطرف آن را داده اند.

قهقهه های ماندگار در سلف دانشگاه و مشکلاتی که به زودی برطرف می گردد

گروه دانشگاه خبرنگاران؛ زمان نه چندان دور که ویروسی به نام کرونا انسان ها را از هم دور ننموده بود و اجتماعات گوناگون در فضاهای مختلف برگزار می شد، کلاس های دانشگاه ها نیز حضوری بود و دانشجویان در جایی به نام سلف دانشگاه غذا میل نموده و برترین خاطرات دوران دانشجویی خود را رقم می زدند.

جالب اینکه غذاهای سلف به خوشمزگی غذای خانه نبود، گاهی حتی شرایط بهداشتی مناسبی نداشت و از مواد متفاوتی در غذاها استفاده شده بود اما طعم ماندگارش زیر زبان و خاطراتش در فکر می ماند.

با شیوع کرونا و غیرحضوری شدن کلاس ها صدای قهقهه های دانشجویان در سلف های خالی دانشگاه ها به گوش نمی رسید اما حالا با کمتر شدن کرونا دوباره دانشگاه ها حضوری می گردد و سلف ها و خاطرات شان برقرار.

از این رو با چند نفر از دانشجویان درباره خاطرات سلف دانشگاه گفت وگو کردیم.

یکی از دانشجویان گفت: منوی سلف بسیار مورد پسند بود و با تماشا نام غذاها گرسنه مان می شد اما غذاها اصلا قابل تحمل نبود به طوریکه گویا قورمه سبزی را بجای سبزی قورمه با چمن های دانشگاه می پختند.

یکی دیگر از دانشجویان درباره فسنجان دانشگاه نظر داد و گفت: هرگز متوجه نشدم از چه موادی برای پخت فسنجان استفاده می کردند فقط یک خورشت قهوه ای رنگ می دیدیم و حدس می زدیم که فسنجان است.

دانشجوی دیگری از کیفیت غذاها ناراحت بود و گفت: به دلیل پایین بودن کیفیت غذا، دانشجویان از خوردن غذا به میزان لازم امتناع نموده و این مسأله سبب سو ء تغذیه و کاهش توان یادگیری دانشجویان می گردد، حتی ماست و دوغ ها هم از تاریخ انقضاشان گذشته است.

یکی از دانشجویان از فضای سلف گلایه داشت و گفت: جایگاه ها خراب و فرسوده است و نمی توانیم به راحتی بر روی آن بنشینیم.

دانشجوی دیگری از غذای دانشگاه با عنوان چلو لاستیک یاد کرد اما همین را با خنده و حال خوب بیان نمود و گفت: با تمام مسائل اما خاطرات خوب ما در همان سلف رقم می خورد.

یکی از دانشجویان هم از ورود گربه های دانشگاه به سلف در زمان خوردن غذا تعریف کرد و گفت: هم غذا شدن با گربه ها هم یکی از خاطرات ما از سلف دانشگاه است.

از وجود سنگ و مو و غیره در غذا که بگذریم به طور کلی سلف دانشگاه ها دارای شرایط مناسب شأن دانشجویان نبود، البته که اینگونه هم نمی ماند و بنا به قول مسوولان قرار است آشپزخانه های سنتی جمع آوری شده و سلف ها سامان یابد.

در این زمینه مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اعلام خبر خوش ساماندهی سلف های دانشگاه، به دانشجویان قول ارتقای کیفیت غذاها را داد.

گنجی گفت: طرح جدیدی برای ارتقای کیفیت و تنوع غذاهای دانشگاه ها در نظر گرفته ایم که براین اساس آشپزخانه های دانشگاه ها به آشپزخانه های صنعتی تبدیل می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2046

به "قهقهه های ماندگار در سلف دانشگاه و مشکلاتی که به زودی برطرف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهقهه های ماندگار در سلف دانشگاه و مشکلاتی که به زودی برطرف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید