طب سنتی و پاک سازی کلیه ها از طریق آن

به گزارش ایران 20 دانلود، متاسفانه بیشتر مردم اهمیت کلیه ها را فراموش می نمایند و یادشان می رود که مراقبت از سلامت آن ها بسیار مهم است. باید بدانید که بیشتر بیماری ها به علت مسائل موجود در دستگاه ادراری به ویژه مشکل در سلامت کلیه ها بروز می نمایند؛ چون عمل دفع مواد زاید از بدن از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب در مورد سلامت کلیه ها و روش های طبیعی برای مراقبت و پاکسازی آن ها صحبت می کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

طب سنتی و پاک سازی کلیه ها از طریق آن

نوشیدنی های موثر در پاکسازی کلیه ها

آب چغندر
چغندر به طور کلی دارای خواص بسیار زیادی است و یکی از اصلی ترین خواص آن به پاکسازی کلیه ها مربوط می گردد. به ویژه آب چغندر می تواند کلیه ها را پاکسازی نموده و در بهبود شرایط کبد موثر باشد.

آنتی اکسیدان های موجود در آب چغندر برترین درمان برای رادیکال های آزاد هستند و همین طور مصرف این ماده خوراکی از تشکیل سنگ های کلیه نیز جلوگیری می نماید.

آب لیمو تازه موثر در پاکسازی کلیه ها
سیترات موجود در لیموی تازه، باعث کاهش اندازه کلسیم در ادرار شده و از ایجاد سنگ کلیه پیشگیری می نماید. برترین شکل مصرف آب لیموی تازه، مخلوط کردن آن با آب سرد و نوشیدن در وقت صبحگاهی است.
آب ذغال اخته
احتمالا پیش از این شنیده اید که ذغال اخته میوه ای شفابخش در درمان عفونت های ادراری، کلیه و مثانه است. آب ذغال اخته به عنوان یک نوش دارو برای تصفیه کلیه ها عمل نموده و از تشکیل سنگ های ریز و درشت کلیه نیز جلوگیری به عمل می آورد. همین طور این میوه برای تمیز کردن مجرای ادراری و مثانه ها نیز عالی خواهد بود.
زنجبیل مفید برای پاکسازی کلیه ها
زنجبیل، به ویژه نوع دم نموده آن می تواند برترین داروی پیشگیرانه در زمینه مسائل کلیوی باشد.با دم کردن زنجبیل و تهیه دمنوش آن می توانید از التهابات کلیه کاسته و عفونت های آن را به حداقل برسانید.

ضمناً چای زنجبیلی از جمله خوراکی های مفید در کاهش کلسترول خون بوده و در کاهش کلسترول های بد بدن نیز موثر خواهد بود و به بهبود عملکرد سیستم گوارش و تنظیم PH معده یاری می نماید.

دمنوش زردچوبه
با نوشیدن دمنوش زردچوبه، می توانید بسیاری از بیماری های کلیه را از خود دور ساخته و از التهابات آن جلوگیری به عمل آورید.

به علاوه زردچوبه حاوی مقادیر زیادی کوکورمین بوده و یکی از مهم ترین مواد خوراکی ضد سرطان به شمار می رود. از این روی توصیه می گردد همواره در غذاهای خود از زردچوبه استفاده نموده و هرگز این ادویه را به فراموش نسپارید.

به جز این ها، چای بابونه، چای ترش و چای قاصدک نیز در کاهش التهابات کلیه ها موثر هستند.

منبع: سایت نظارت بر خانواده

منبع: راسخون
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1854

به "طب سنتی و پاک سازی کلیه ها از طریق آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طب سنتی و پاک سازی کلیه ها از طریق آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید