شرکت Realme به زودی از گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی می نماید

به گزارش ایران 20 دانلود، تابه حال در سال 2019 شاهد عرضه تعداد زیادی گوشی مبتنی بر دوربین 48 مگاپیکسلی بوده ایم. ماه گذشته، سامسونگ از سنسور 64 مگاپیکسلی GW1 رونمایی کرد و علاوه بر این، روزبه روز به شمار شرکت هایی که می خواهند گوشی همراه با دوربین 64 مگاپیکسلی را روانه بازار نمایند، افزوده می گردد.

شرکت Realme به زودی از گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی می نماید

مدیرعامل کمپانی Realme ساعاتی قبل در اکانت توییتر خود گفت که آن ها مشغول ساخت یک گوشی مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی GW1 هستند. به غیر از این شرکت، اخباری مبنی بر عرضه گوشی های مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی توسط شرکت های سامسونگ و شیائومی منتشر شده است و به همین خاطر ظاهرا رقابت بر سر این موضوع در حال شدیدتر شدن است.

سنسور GW1 بزرگ تر از دیگر سنسورهای 48 مگاپیکسلی است که همین موضوع بهره گیری از پیکسل های 0.8 میکرومتری-مانند سنسورهای 48 مگاپیکسلی- را امکان پذیر نموده است. علاوه بر این، به لطف فناوری ترکیب پیکسل ها، این سنسور می تواند به عنوان یک سنسور 16 مگاپیکسلی مبتنی بر پیکسل های 1.6 میکرومتری انجام وظیفه کند. برای مقایسه باید بگوییم که در حال حاضر، سنسورهای 48 مگاپیکسلی می توانند به عنوان سنسورهای 12 مگاپیکسلی مجهز به پیکسل های 1.6 میکرومتری عکس های موردنظر را ثبت نمایند. به زبان ساده، سنسور 64 مگاپیکسلی می تواند در محیط های کم نور عملکرد مشابه سنسور 48 مگاپیکسلی ولی با رزولوشن بالاتر داشته باشد.

در عکسی که مدیرعامل Realme منتشر نموده، شاهد واترمارک 64MP AI quad camera هستیم که این یعنی گوشی مذکور از دوربین چهارگانه بهره می برد. امیدواریم که این ماژول از دوربین های معمولی، اولترا واید و تله فوتو تشکیل شده باشد و احتمالا برای چهارمین دوربین سنسور تشخیص عمق در نظر گرفته می گردد.

در نهایت مانند دیگر گوشی های Realme، این گوشی هم ظاهرا ابتدا در هند عرضه می گردد و با توجه به سابقه این شرکت، مطمئنا نسبت به دیگر رقبا قیمت بسیار پایین تری خواهد داشت. شما در خصوص دوربین های 64 مگاپیکسلی چه فکر می کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 226

به "شرکت Realme به زودی از گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Realme به زودی از گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید