تور ارزان آلمان: شرایط مهاجرت به آلمان

به گزارش ایران 20 دانلود، پس از کشور آمریکا کشور آلمان دومین کشور مهاجرپذیر در دنیا است. این کشور اروپایی یکی از صنعتی ترین کشورهای دنیا است و به عنوان ثروتمندترین کشور عضو اتحادیه اروپا به عنوان موتور مالی حوزه پولی یورو شناخته می گردد. داشتن بیمه سلامت و آشنایی با زبان آلمانی از جمله پیش نیازهای اخذ اقامت آلمان است. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با شیوه های اخذ اقامت آلمان آشنا شوید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان آلمان: شرایط مهاجرت به آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

مهاجرت به آلمان به وسیله ازدواج

یکی از راه های اخذ اقامت آلمان ازدواج با یک شخص تبعه آلمان است. اولین قدم این است که فرد تبعه آلمان ثابت کند که توانایی تامین هزینه های خودش و همسرش را دارد و نیازی به یاری های دولتی ندارد. بعد از این کار باید همه مدارک لازم را جمع آوری کند و برای طی روال اداری به سفارت آلمان در کشور خود مراجعه نموده و تقاضای ویزای ازدواج نماید. با دریافت این ویزا شما می توانید از تحصیل رایگان بهره مند شوید و حتی در کشور آلمان کار کنید. این ویزا سه ساله است و در صورتی که در این مدت ازدواج نکنید باطل می گردد.

مهاجرت به آلمان به وسیله پناهندگی

متقاضیان پناهندگی آلمان باید درخواست خود را به اداره پلیس یا هر مکان مربوطه دیگر اعلام نمایند. سپس براساس مقدار جمعیت شهرها پناه جویانی که پیروز به دریافت ویزا شده باشند را به شهرهای مختلف می فرستند (ظرفیت اقامتگاه ها و زادگاه پناهجویان هم در این تقسیم بندی اهمیت دارد). این فرایند دو مرحله دارد و پس از سپری کردن مدت زمانی در اقامتگاه های موقت پرونده آنها آنالیز می گردد و در صورت تایید شدن، پناه جوها را به شهرهای مختلف می فرستند. نمونه های سوسیس ها در آلمان سوسیس هایی باریک و کوتاه هستند که به نورنبرگ تعلق دارند. برترین روش برای پخت سوسیس باربیکیو کردن دو طرف سوسیس و سپس سرو آن با نان و سس است. اگر در پی یک غذای آلمانی خوب هستید این غذا را حتما امتحان کنید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما تهران مونیخ

مهاجرت به آلمان به وسیله کار

اگر یک کارفرمای تبعه آلمان برای کاری آگهی کند و تا سه ماه فردی آلمانی برای آن کار پیدا نگردد، مجدد در اتحادیه اروپا سه ماه کار را آگهی می نمایند؛ اگر در این مرحله هم فردی پیدا نشد فرصت مناسب برای کسانی که درخواست ویزای کاری را دارند فراهم می گردد. این ویزا شش ماه زمان دارد و شما به محض ورود به آلمان شش ماه فرصت دارید تا دنبال کار بگردید و جایی مشغول شوید.

مهاجرت به آلمان به وسیله سرمایه گذاری

این شیوه درخواست اقامت به روش های مختلفی امکان پذیر است. شخصی که درخواست مهاجرت از این روش را دارد می تواند با تاسیس شرکت مدنی (2 نفر یا بیش تر)، تاسیس شرکت شخصی (تضامنی)، تاسیس شرکت با مسئولیت محدود، تاسیس شرکت سهامی، تاسیس شعبه، دفتر نمایندگی، شعبه مستقل و شعبه وابسته (مانند انبار پخش کالا و کارگاه) اقدام کند. سفر با قطار در آلمان

مهاجرت به آلمان به وسیله تحصیل

پس از اینکه درخواست خود برای ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان را فرستادید، اگر در دانشگاه مورد نظر درخواست شما را بپذیرد شما می توانید ویزای تحصیلی دریافت کنید. این ویزا برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در آلمان را دارند لازم است (کسانی که بیش از 90 روز اقامت خواهند کرد).

مهاجرت به آلمان به وسیله ویزای توریستی

این نوع ویزا پس از مصاحبه و تحویل مدارک لازم (و در صورت تایید همه مراحل) برای شخص صادر می گردد. برای درخواست این ویزا باید به سفارت یا کنسول گری آلمان در کشور خود مراجعه کنید و مراحل آن را طی کنید. شما برای اخذ این نوع ویزا باید کارمند مربوطه را قانع کنید که به هیچ وقت قصد اقامت آلمان را نخواهید داشت و پس از اتمام زمان ویزا به کشور خود باز خواهید گشت. قوانین عجیب آلمان که حتما باید بدانید

مهاجرت به آلمان به وسیله تخصص

مهاجرت به وسیله کارت آبی یکی از روش های مهاجرت به آلمان است. با دریافت این کارت نیروهای متخصص کاری غیر اروپایی می توانند به کشور آلمان وارد شوند و در حرفه ای که با رشته تحصیلی آنها مرتبط است مشغول به کار شوند. اعتبار این کارت به مدت زمان قرارداد کاری شما بستگی دارد (اگر قرارداد کاری شما 4 ساله باشد اعتبار کارت آبی شما هم 4 ساله است) و در نهایت شما می توانید اقامت آلمان (PR) را دریافت کنید. اصلا جای هیچ نگرانی نیست زیرا این کارت به راحتی قابل تمدید است و شخص متقاضی می تواند خانواده خود را هم با خود به کشور آلمان بیاورد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور ارزان آلمان: شرایط مهاجرت به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: شرایط مهاجرت به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید