شاه ماهی ایرانی تیم فرهاد مجیدی معین شد

به گزارش ایران 20 دانلود، فرهاد مجیدی یکی از اصلی ترین اهداف خود برای تقویت اتحاد کلباء در جابجایی زمستانی را برای جذب علی قلی زاده گذاشته است؛ بازیکنی که نمایش خوبی در جام جهانی 2022 با پیراهن تیم ملی ایران داشت، ولی پس از آن نتوانست در ترکیب شارلروا بلژیک درخشش مورد انتظار را داشته باشد.

شاه ماهی ایرانی تیم فرهاد مجیدی معین شد

علی قلی زاده که پنجمین سال متوالی حضورش در شارلروا بلژیک را سپری می نماید، در 20 مسابقه این فصل که حضور ثابت یا تعویضی در رقابت های ژوپیر لیگ داشته و یک بازی که در جام حذفی بلژیک انجام داده، جمعا توانسته یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد که این آمار برای او غیرقابل انتظار است.

نمایش قلی زاده در ترکیب این فصل شارلروا کاری کرد تا او به مرور زمان جایگاهش در ترکیب این تیم را از دست بدهد و پس از اینکه دو هفته قبل مقابل سرکل بروژ در آغاز نیمه دوم تعویض شد، در ملاقات اخیرشان هم فقط 15 دقیقه فرصت بازی پیدا کند و عملکردش هم مورد انتظار سرمربی تیمش نبوده است.

قلی زاده در نخستین بازی فصل 23-2022 که مقابل یوپن حضور تعویضی در زمین داشت، پیروز به گلزنی شد و در ملاقات هفته هشتم هم برابر لوون یک پاس گل داد و غیر از آن در سایر بازی ها نتوانست این دو کار را انجام دهد تا همین عملکرد او را از ترکیب دور کند و حالا هم بحث جدایی اش را از باشگاهی بلژیکی به وجود بیاورد.

این ستاره ایرانی پس از اینکه در ملاقات تیم ملی مقابل انگلیس در جام جهانی به عنوان یار جانشین به زمین رفت و یک پاس گل داد، برابر ولز و آمریکا در ترکیب نهاده شد و در آغاز دوباره ژوپیر لیگ بلژیک هم در دو ملاقات حضور ثابت داشت و در دو مسابقه تعویضی وارد بازی شد که دیگر در هیچ کدام گلزنی نکرد یا پاس گل نداد.

نمایش قلی زاده در ملاقات دو هفته قبل برابر سرکل بروژ کاری کرد تا او در ابتدای نیمه دوم جای خود را به امیرحسین حسین زاده بدهد و هفته گذشته نیز برابر خنت از دقیقه 75 در ترکیب قرار بگیرد، اما شرایط فنی او طوری بوده که بنابر ادعای تمام رسانه های بلژیکی، سرمربی شارلروا از او رضایت نداشته و از فهرست ملاقات با کلوب بروژ خط زده است.

تیم فوتبال شارلروا از ساعت 21 امشب (یکشنبه) یکی از مهم ترین مسابقات هفته بیست و دوم ژوپیرلیگ بلژِک را مقابل کلوب بروژ رده چهارمی برگزار می نماید که علی قلی زاده بنابر تصمیم سرمربی این تیم برای نخستین بار در فصل جاری در فهرست قرار نگرفته، ولی نام امیرحسین حسین زاده در فهرست دیده می گردد.

رسانه های بلژیکی دلیل خط خوردن قلی زاده از فهرست این مسابقه را نارضایتی سرمربی شارلروا از عملکرد این بازیکن ایرانی عنوان کردند و تاکید داشتند قصد داشته او را تنبیه کند، اما غیر از این مسئله، باید اشاره نمود که چنین شرایطی برای ملی پوش ایرانی شارلروا، شایعه انتقال او به اتحاد کلباء را جدی تر هم می نماید و بعید نیست به یکباره او سر از امارات دربیاورد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2185

به "شاه ماهی ایرانی تیم فرهاد مجیدی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه ماهی ایرانی تیم فرهاد مجیدی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید