سن بازنشستگی 10 سال افزایش می یابد؟ ، واکنش سازمان برنامه و بودجه

به گزارش ایران 20 دانلود، سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ تصمیمی درباره افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی آن گرفته نشده است و شایعات منتشر شده در این زمینه مبنی بر کوشش دولت برای افزایش سن بازنشستگی تا 10 سال درست نیست.

سن بازنشستگی 10 سال افزایش می یابد؟ ، واکنش سازمان برنامه و بودجه

به گزارش خبرنگاران، سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به گزارش یکی از روزنامه ها آورده است: تدوین برنامه هفتم توسعه در مراحل پایانی قرار گرفته است و تا به امروز هیچ تصمیمی درباره افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی آن گرفته نشده و شایعات منتشر شده در این زمینه مبنی بر کوشش دولت برای افزایش سن بازنشستگی تا 10 سال، درست نیست.

لایحه برنامه هفتم توسعه در سازمان برنامه و بودجه کل کشور در حال تدوین است و تا به امروز هیچ تصمیمی در مورد افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی افزایش آن گرفته نشده است.

شایان ذکر است، سازمان برنامه و بودجه همیشه کوشش می نماید همه جوانب و پیامدهای ایجاد شده به وسیله هر حکم در برنامه را در جامعه به طور کامل آنالیز کند؛ بنابراین برآورد های بی پایه و ارائه آمار و اطلاعات غلط کاملاً مردود است.

  • جزئیات مهم برنامه دولت برای افزایش سن بازنشستگی | سن بازنشستگی چند سال مشخص می گردد؟ | صندوق های بازنشستگی در آستانه انفجار
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2187

به "سن بازنشستگی 10 سال افزایش می یابد؟ ، واکنش سازمان برنامه و بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سن بازنشستگی 10 سال افزایش می یابد؟ ، واکنش سازمان برنامه و بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید