تور آمریکا: سناتور آمریکایی کرونا گرفت

به گزارش ایران 20 دانلود، نماینده استان اوهایو در سنای آمریکا خاطرنشان کرد نتیجه آزمایش کووید-19 وی مثبت بوده است.

تور آمریکا: سناتور آمریکایی کرونا گرفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سناتور راب پورتمن نماینده استان اوهایو در سنای آمریکا روز سه شنبه طی بیانیه ای خاطرنشان کرد به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.

این سناتور جمهوری خواه در بیانیه خود درباره ابتلایش به کووید-19 گفت: در تدارک بازگشت به واشنگتن [برای حضور در جلسات سنا] من دیشب در خانه آزمایش کووید-19 دادم و جواب مثبت بود. من هیچ علائمی ندارم و حالم خوب است. من با پزشک متخصص و پزشک شخصی خودم در ارتباط هستم و با رعایت توصیه های CDC [مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها] به مدت 5 روز قرنطینه می شوم.

وی اضافه نمود: من این هفته از خانه و از راه دور کارهایم را انجام خواهم داد، اما قادر به حضور در واشنگتن برای رأی دادن [در جلسات سنا] نخواهم بود.

آمار مبتلایان کرونا در آمریکا طی هفته های اخیر به اندازه چشمگیری افزایش یافته است، به طوری که بر اساس آمارهای پایگاه آماری Worldometers تنها در 7 روز گذشته نتیجه آزمایش کرونای حدود 1.8 میلیون آمریکایی مثبت اعلام شده و بالغ بر 8000 نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1943

به "تور آمریکا: سناتور آمریکایی کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آمریکا: سناتور آمریکایی کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید