مدت زمان تأثیرگذاری واکسن کرونای روسیه اعلام شد

به گزارش ایران 20 دانلود، واکسن ضدکرونای روسیه به احتمال زیاد به مدت دو سال تأثیر مثبت خود را در مقابله با ویروس کرونا را حفظ خواهد نمود.

مدت زمان تأثیرگذاری واکسن کرونای روسیه اعلام شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، الکساندر گینتسبورگ، رئیس مرکز گامالیا بیان کرد که واکسن اسپوتنیک V روسیه به احتمال زیاد به مدت دو سال تأثیر مثبت خود در مقابله با ویروس کرونا را حفظ خواهد نمود.

این واکسن ضد کرونا بر اساس پلتفرمی ساخته شده که واکسن ضد ابولا ساخته شده بود.

او در این باره گفت: بر اساس داده های تجربی واکسن روسی به مدت 2 سال می تواند از فرد واکسینه شده در مقابل ویروس کرونا دفاع کند.

در رابطه با واکسن Pfizer شرکت آمریکایی، فعلا نمی توان به نتایجی در باره مدت تأثیرگذاری آن رسید. اما با توجه به مکانیزم کلی، تأثیر اینگونه واکسن ها بیش از 4 یا 5 ماه نخواهد بود، هر چند با انجام آزمایشات باید این مدت زمان را به ثبت رساند.

واکسن روسی تا 96 درصد عدم ابتلا به ویروس کرونا را برای شخص تضمین می نماید. در 4 درصد به جامانده، بیماری راحت تر سپری خواهد شد و در اینگونه افراد بیماری کووید 19، مانند یک سرماخوردگی ساده خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1367

به "مدت زمان تأثیرگذاری واکسن کرونای روسیه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدت زمان تأثیرگذاری واکسن کرونای روسیه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید