زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی معلولان فراهم گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، ابراهیم نصیری در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: تاکنون افتخارات بسیاری توسط ورزشکاران و جانبازان و معلولین کشور و همچنین استان مرکزی در عرصه های مختلف ورزشی به ویژه پارالمپیک کسب شده است.

زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی معلولان فراهم گردد

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان مرکزی اضافه نمود: با همراهی و همکاری مسئولین امر در استان مرکزی بایستی زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای معلولین فراهم گردد، تا این قشر به موفقیت های بیشتر در عرصه های مختلف از جمله ورزش دست پیدا نمایند.

نصیری گفت: تاکنون ورزشکاران معلول با موفقیت های خود در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و ... ثابت نموده اند که معلولیت محدودیت نیست و عزت نفس و خودباوری این قشر با وجود برخی محدودیت های بسیار قابل ستایش است.

نصیری توضیح داد: هیات ورزشی معلولین و جانبازان استان مرکزی با برنامه ریزی به دنبال کشف استعدادها و شناسایی نخبه های ورزشی بین این گروه از جامعه است تا پس از شناسایی نسبت به پرورش آنها اقدام کند.

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان مرکزی عنوان نمود: طی روزهای اخیر جشن ملی پارالمپیک به همت هیات ورزشی جانبازان و معلولین با همکاری و مشارکت اداره کل بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با حضور 110 ورزشکار استان در رشته های مختلف ورزشی در اراک برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 76

به "زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی معلولان فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی معلولان فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید