روبات ها کنترل زندگی انسان را در دست می گیرند

به گزارش ایران 20 دانلود، محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) سیستمی را ایجاد کرده اند که فقط با چند نمایش می تواند کار های پیچیده ای را انجام دهد. مقاله تحقیقاتی تحت عنوان، یادگیری از نمایش با استفاده از منطق زمانی سیگنال، در کنفرانس یادگیری روبات هفته گذشته ارائه شد.

روبات ها کنترل زندگی انسان را در دست می گیرند

در مقاله تحقیق ذکر شده است که این سیستم به محدودیت های موجود در یادگیری تقویت در روبات ها مانند نقص ها، ایمنی و تفسیر پذیری پرداخته است.

محققان از منطق Signal Temporal استفاده کرده اند تا روبات فقط از طریق چند نمایش، کار هایی مانند رانندگی با ماشین و پختن غذا را بیاموزد. آنیرود پورانیک، دانشجوی دکترای علوم کامپیوتر در دانشکده مهندسی USC Viterbi و نویسنده اصلی این تحقیق می گوید: بسیاری از سیستم های یادگیری ماشین و یادگیری تقویت کننده به مقادیر زیادی داده و صد ها نمایش نیاز دارند.

مدل یادگیری از روی نمایش موجود در روبات ها شامل یادگیری تقویت کننده است. اگر بخواهیم به زبان ساده این پروژه را بررسی کنیم، به نظر می رسد رفتار روبات ها تحت تاثیر این سیستم رشد قابل توجهی را تجربه می کنند و می توانند بسیاری از وظایق را سازماندهی کنند، حتی با یکبار آموزش و بدون نظارت انسانها.

محققان نتیجه گرفتند که این روش جهت های جدیدی را برای ایمنی و تفسیر پذیری سیاست های کنترل روبات و تأیید روش های یادگیری بدون مدل فراهم می کند. همچنین برای برنامه هایی که نقشه ها از قبل شناخته شده اند بسیار مناسب است. بر این اساس شاید شرایط تا حدی پیشرفت کند که ربات ها برای عاملان انسانی تصمیم گیری کنند.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1337

به "روبات ها کنترل زندگی انسان را در دست می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات ها کنترل زندگی انسان را در دست می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید