دعوت از 444 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

به گزارش ایران 20 دانلود، استان بریتیش کلمبیای کانادا به تاریخ دوم مارس 2021 دو پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود را برگزار نموده و برای 444 متقاضی دعوتنامه صادر نموده است. در این پذیرش متقاضیان Skilled Worker و International Graduate در هر دو دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) و Skills Immigration (SI) هدف گرفته شدند. بریتیش کلمبیا بعلاوه به وسیله راستا مهاجرتی Entrepreneur Immigration هم دعوتنامه صادر کرد.

دعوت از 444 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می نماید که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته Skills Immigration هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهری است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبروست. حداقل امتیاز در این پذیرش بین 83 تا 97 متغیر بوده است.

مجموعا 418 دعوتنامه برای متقاضیان Skills Immigration و Express Entry BC (EEBC) صادر شد. بعلاوه 26 دعوتنامه دیگر برای متقاضیانی صادر شد که به عنوان مدیر رستوران و اغذیه فروشی سابقه کار داشته اند. استان بریتیش کلمبیا این پذیرش را به این خاطر برگزار کرد که تعداد ثبت نامی های شاغلان هر دو شغل نامبرده در Skills Immigration Registration System برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا بالاست.

دسته Express Entry BC (EEBC) برای متقاضیانی است که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. جهت مهاجرتی SI هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهریست که شغل آنها در بریتیش کلمبیا از تقاضای بالایی برخوردار است.

تداوم همه گیری کرونا بر فعالیت های کسب و کارها و بخش های مختف اقتصاد بریتیش کلمبیا تاثیر گذاشته است. برای همین بعضی مشاغل همچنان از لیست شغل ها حذف شده مانده اند. در وبسایت برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا لیستی از مشاغل حذف شده در این پذیرش را قابل دسترسی است.

درباره برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا میخواهد تا کارگران خارجی را که در استان تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد و آنها هم می خواهند در این استان اقامت دائم داشته باشند جذب کند.

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا دارای دو جهت مهاجرتی است: Skills Immigration و اکسپرس انتری و هر دوی این جهتها به زیرمجموعه هایی تقسیم می شوند. هر دو جهت مهاجرتی تحت مدیریت Skills Immigration Registration System (SIRS) هستند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به بریتیش کلمبیا به وسیله Express Entry BC (EEBC) و Skills Immigration هستید در گام نخست باید به وسیله پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد کنید و در Skills Immigration Registration System (SIRS) ثبت نام کنید. سپس بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه کار، مکان استخدامتان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می شوید. در صورت تایید می توانید از انتخاب استانی تان برای ارائه درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا بهره ببرید.

در صورت دعوت شدن از طرف استان بریتیش کلمبیا 30 روز فرصت دارید درخواست کامل خود را به وسیله سیستم آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ارائه کنید. وقتی این کار را کردید ظرف دو یا سه ماه از تصمیم استان بریتیش کلمبیا آگاه خواهید شد. در صورتی که از طرف استان انتخاب شوید می توانید تقاضای خود برای اقامت دائم به وسیله Provincial Nominee Class را به اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید. انتخاب شما از طرف استان تا شش ماه اعتبار دارد.

اکسپرس انتری چیست؟

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. بیشتر استان ها و منطقه ها کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست های انتخاب استانی استفاده می نمایند. پذیرش های اکسپرس انتری معمولا ماهی دو بار برگزار می شوند و طی هر پذیرش حدود 4000 متقاضی دعوتنامه دریافت می نمایند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1933

به "دعوت از 444 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 444 متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید