دستور مخبر برای ارسال کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان، از اعزام بیمارستان سیار تا اکسیژن ساز و اقلام بهداشتی

به گزارش ایران 20 دانلود، درپی افزایش چشمگیر ابتلا به ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان محموله ویژه امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به این استان اعزام شد.

دستور مخبر برای ارسال کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان، از اعزام بیمارستان سیار تا اکسیژن ساز و اقلام بهداشتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، درپی افزایش چشمگیر ابتلا به ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان محموله ویژه امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به این استان اعزام شد.

ظهر امروز طی مراسمی باحضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، محموله ویژه امدادی و اضطراری ضدکرونایی شامل انواع اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان به این استان ارسال شد.

محمد مخبر در حاشیه این برنامه گفت: در پی اعلام وزارت بهداشت درخصوص آغاز موج تازه شیوع کووید 19 در کشور و اعلام نیاز برای تجهیزات در منطقه های از استان سیستان و بلوچستان، محموله بسیار ویژه ای به ارزش حدودی 20 میلیارد تومان رااز امروز به این منطقه ها ارسال و اعزام میکنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص جزئیات این محموله گفت: 2 میلیون ماسک، 3 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، 50 هزار کیت تشخیص، 100 هزار بسته معیشتی و پروتئینی، 50 عدد تی وپس، یکعدد اکسیژن ساز بیمارستانی به ارزش 2.5میلیاردتومان، 1300 گان پزشکی و جراحی، 3000 دوز داروی ضدکرونای رمدسیویر بخشی از این محموله میباشد.

مخبر گفت: همچنین بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار کشور هم که از طریق ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده با امکاناتی نظیر اتاق عمل، بستری بیمار، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و تجهیزات دوراپزشکی و قسمت مختص بیماران تنفسی و کرونایی فرداصبح به سیستان و بلوچستان اعزام میشود.

وی افزود: در حال حاضر روزانه 20 هزار عدد مواد غذایی مانند آب میوه و سوپ هم بین بیماران کرونایی بستری در این منطقه ها توزیع میکنیم.

مخبر تاکید کرد: اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام از آسیب دیدگان کرونا از نخستین روز شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شده و تا هرزمانی که مردم نیاز داشته باشند ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1733

به "دستور مخبر برای ارسال کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان، از اعزام بیمارستان سیار تا اکسیژن ساز و اقلام بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور مخبر برای ارسال کمک های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان، از اعزام بیمارستان سیار تا اکسیژن ساز و اقلام بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید