درمان پوکی استخوان فقط با پوست تخم مرغ

به گزارش ایران 20 دانلود، همه ما به محض شکستن تخم مرغ پوست آن را دور می ریزیم غافل از اینکه این پوست های به نظر بی مصرف می توانند مصارف زیادی داشته باشند.

درمان پوکی استخوان فقط با پوست تخم مرغ

شاید تعجب کنید ولی پوست تخم مرغ می تواند جایگزین گروهی از گران قیمت ترین داروها باشد. با خواص پوست تخم مرغ دندان و موهایی سالم و زیبا داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با معجزه پوست تخم مرغ با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

تامین کلسیم با پوست تخم مرغ

پوست تخم مرغ می تواند احتیاج روزانه کلسیم بدن را تامین کند؛ چرا که این ماده غنی از کلسیم به توسعه و رشد استخوان ها یاری می نماید. پوست تخم مرغ نیز در تنظیم ضربان قلب، ترویج عملکرد عضلات و کنترل سطح فسفر، منیزیم، پتاسیم و غیره در خون مفید است.

درمان پوکی استخوان و تقویت دندان ها

پوست های تخم مرغ برترین منبع کلسیم هستند. با این حال، منبع فلورین و استرانسیوم نیز است که برای متابولیسم استخوان ها و تحریک رشد غضروف بسیار مفید است. بعلاوه در دوران پس از یائسگی برای کاهش درد که مرتبط با پوکی استخوان است مفید به شمار می رود و به وسیله پزشکان توصیه می گردد. تخم مرغ بعلاوه برترین مواد تشکیل دهنده کنترل آفات طبیعی هستند.

تقویت خاک گلدان و رشد بهتر گیاه

استفاده پوست تخم مرغ در اطراف گل و سبزیجات، آن ها را از آفات محافظت می نماید. برترین محافظت در برابر حلزون ها، کرم ها و … است. بوی پوست تخم مرغ بعلاوه جوندگان و گربه ها را تحریک می نماید.

برای ساخت برترین اسکراب صورت از خواص پوست تخم مرغ استفاده کنید

برترین اسکراب صورت با پوست های تخم مرغ برای پوست، به عنوان برترین لایه بردار طبیعی برای صورت کار می نمایند. هنگامی که به عنوان یک عنصر در ساخت اسکراب صورت خانگی استفاده می گردد، برترین نتایج را برای لایه برداری پوست ارائه می دهند؛ برای این منظور، آن ها در مواد اسکراب مخلوط شده و حدود 15 دقیقه برای صورت استفاده می گردد.

خواص پوست تخم مرغ برای داشتن موهای سالم

پوست های تخم مرغ برای مو برترین مخلوط همگن هستند؛ کافی است برای تقویت موهایتان غشای سفید پوست تخم مرغ را جدا کنید و سپس در یخچال نگهداری گردد. سپس، آن را با مواد تشکیل دهنده دیگری مانند آب و آووکادو مخلوط کنید و مخلوط را بر روی موها بمالید، یک ساعت صبر کنید و بعد آن را بشویید. نه تنها باعث تغذیه موها می گردد، بلکه آن ها را درخشان نیز می نماید.

جوان سازی پوست و برطرف چروک پوست

پوست تخم مرغ برای پوست نیز استفاده می گردد. برای ساختن این بسته جادویی، پوست های تخم مرغ را خرد کنید و پس از آن روی سینی های مکعب یخ قرار دهید، سپس آن را با یاری آب در حرکت دایره ای بر صورت می چسبانیم. این ترفند نه تنها به شما در کاهش چین و چروک یاری می نماید بلکه بافت پوست را نرم می نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب آیا مصرف چای می تواند جای نوشیدن آب را بگیرد؟ را از دست ندهید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2173

به "درمان پوکی استخوان فقط با پوست تخم مرغ" امتیاز دهید

1 کاربر به "درمان پوکی استخوان فقط با پوست تخم مرغ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان پوکی استخوان فقط با پوست تخم مرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید