خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!

به گزارش ایران 20 دانلود، یک میلیونر اسپانیایی مک لارن سنای 3 میلیون دلاری را به پنت هوس خود در طبق 57 ام منتقل نموده تا این اسب وحشی رکورد جالبی را به نام خود ثبت کند: بالا رفتن از ساختمان 57 طبقه!

خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!

به گزارش خبرآنلاین، سنا GTR جزو یکی از قوی ترین خودرو های فراوریی مک لارن محسوب می گردد که در سال 2020 معرفی گردید. از این ابرخودرو فقط 75 دستگاه ساخته شده که در آن اوایل، یک میلیون و 650 هزار دلار قیمت داشت، اما امروز قیمتی فراتر از 3 میلیون دلار پیدا نموده است.

این غول انگلیسی از یک پیشرانه 4 لیتری V 8 به همراه دو توربوشارژ بهره می برد که 814 اسب بخار قدرت و 800 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، فقط به 2.8 ثانیه زمان احتیاج دارید.

سنا GTR از اسپیلیتر بزرگتری نسبت به نسخه خیابانی استفاده می نماید. فاصله بین چرخ های جلو هم کمی بیشتر شده است.

جنس ادوات به کار برده شده در بیشتر قسمت های این خودرو همگی فیبرکربن هستند. تعلیق دو جناغی معکوس و لاستیک های اسلیک پیرلی در سنا GTR به کار رفته اند.

دیفیوزر نو به همراه بال بسیار بزرگ، بیشترین خودنمایی را در قسمت پشتی دارند.

سنا GTR از نسخه شهری خود 10 کیلوگرم سبک تر است که این کاهش وزن به علت حذف ایربگ ها، ترمز دستی، مافلر اگزوز و استفاده از متریال سبک تر به جای شیشه همانند پلکس گلس ممکن شده است.

حالا میلیونر اسپانیایی این خودروی خاص و ویژه خود را به پنت هوس 39 میلیون دلاری خود در طبقه 57 ام منتقل نموده و میخواهد این اسب وحشی را در خانه خود رام کند!

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2229

به "خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی 3 میلیون دلاری از ساختمان 57 طبقه بالا رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید