اولین پیکاپ بی وای دی با الهام از خودروهای آمریکایی در مکزیک معرفی گردید ، عکس

به گزارش ایران 20 دانلود، خودروساز چینی BYD بالاخره از اولین پیکاپ خود به نام شارک در مکزیک رونمایی کرد. این خودرو یک پیکاپ سایز میانه مجذوب کننده است که دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی است.

اولین پیکاپ بی وای دی با الهام از خودروهای آمریکایی در مکزیک معرفی گردید ، عکس

امیرمسعود عابدین- بی وای دی شارک در طراحی بیرونی خود شباهت زیادی به فورد F-150 لایتنینگ دارد. نمای جلو دارای یک جلوپنجره برجسته BYD است که به وسیله چراغ های جلوی عمودی و خطوط متصل احاطه شده است. این پیکاپ بعلاوه دارای ستون های سیاه رنگ و رینگ های آلیاژی 18 اینچی است.

در نمای عقب، باز هم شباهت هایی نسبت به پیکاپ فول سایز فورد وجود دارد. درب و چراغ عقب و حتی نوشته BYD شبیه به فورد طراحی شده و ظاهری به روز دارند.

به گفته BYD، شارک بزرگ ترین میزان بدنه در کلاس خود را دارد و طول آن 214.8 اینچ (5457 میلی متر)، عرض 77.6 اینچ (1971 میلی متر) و قد آن 75.8 اینچ (1925 میلی متر) است. برای درک این اعداد، این مدل کمی کشیده تر از شورولت کلرادو و فورد رنجر است، اما 3.2 اینچ (81 میلی متر) کوتاه تر از جیپ گلادیاتور است.

به گزارش خبرنگاران ، این شرکت چیز زیادی در خصوص فضای داخلی برای گفتن نداشت، اما طبق تصاویر منتشرشده، فضای داخلی شارک دارای یک نمایشگر کیلومتر شمار 10.25 اینچی و یک سیستم اطلاعات تفریح 12.8 اینچی چرخان است. امکاناتی مثل اندروید اتو، اپل کارپلی و فناوری تشخیص صدا در این پیکاپ وجود دارد. این پیکاپ حتی دارای عملکرد کارائوکه است که به مالکان این امکان را می دهد تا همراه با یک میکروفون دستی آواز بخوانند!

این مدل دارای ویژگی های مفیدتری ازجمله فناوری کلید دیجیتال و شارژر بی سیم تلفن همراه 50 واتی است. از دیگر ویژگی های برجسته این خودرو می توان به صفحه نمایش 12 اینچی هدآپ و دید فراگیر 360 درجه اشاره نمود که می تواند نمایی اجمالی از زمین زیر خودرو را ارائه دهد.

BYD چیز زیادی در خصوص پیشرانه پلاگین هیبریدی این پیکاپ نگفته است، اما ظاهراً دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ خواهد بود که بیش از 430 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد کیلومتر را در 5.7 ثانیه انجام می دهد.

مهم تر از همه این ها، این خودرو می تواند 100 کیلومتر مسافت را تنها با برق در چرخه رانندگی تازه اروپا (NEDC) طی کند. هنگامی که باتری ضعیف است، می تواند در کمتر از 20 دقیقه از 30٪ به 80٪ شارژ برسد.

این پیکاپ وعده توانایی زیادی را می دهد، چرا که ظرفیت بار 835 کیلوگرم و ظرفیت بکسل 2500 کیلوگرم را دارد. این پیکاپ دارای سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب، قابلیت V2L و اپلیکیشنی است که همه چیز، از قفل درها گرفته تا کنترل تهویه مطبوع را از راه دور کنترل می نماید.

در خصوص تجهیزات، این مدل مجموعه ای از سیستم های یاری راننده ازجمله کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد از جلو و عقب را ارائه می دهد. هشدار خروج از خط، یاری به تغییر خط اضطراری و ترمز اضطراری اتوماتیک به آن ها می پیوندند.

قیمت پایه بی وای دی شارک برابر با 53,427 دلار آمریکا خواهد بود. این بدان معناست که این خودرو بیشتر از فورد رنجر قیمت دارد!

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1403 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2294

به "اولین پیکاپ بی وای دی با الهام از خودروهای آمریکایی در مکزیک معرفی گردید ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پیکاپ بی وای دی با الهام از خودروهای آمریکایی در مکزیک معرفی گردید ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید