خبرنگاران 24 واحد صنفی متخلف در تکاب پلمب شد

به گزارش ایران 20 دانلود، مهاباد- خبرنگاران- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: 24 واحد صنفی متخلف در این شهرستان که بدون توجه به اطلاعیه های تعطیلی بازار جهت مقابله با بیماری کرونا، مغازه های خود را باز نموده بودند، پلمب شدند.

خبرنگاران 24 واحد صنفی متخلف در تکاب پلمب شد

حسین امینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این واحدهای صنفی شامل آرایشگاه، تعمیرگاه خودرو و فروش لوازم یدکی و سفره خانه بودند که با وجود اعلام تعطیلی بازار جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا، همچنان فعالیت خود را ادامه می دادند.

وی اعلام کرد: در روزهای گذشته بیش از 2 هزار واحد صنفی در بازار تکاب بازرسی و نظارت شده و با اصناف و کسبه متخلف که نسبت به تعطیلی مغازه ها و محل کسب وکار خود برای پیشگیری از شیوع کرونا اقدام ننموده بودند برخورد شده است.

وی گفت: روزانه 2 اکیپ مشترک بازرسی شامل ماموران انتظامی و نیروهای دادگستری و ادارات صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت ودرمان و اتاق اصناف به صورت مستمر و مداوم بر فرایند تعطیلی بازار و فعالیت واحدهای صنفی نظارت می نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب ادامه داد: بازار این شهرستان نیز از هفته گذشته جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل اعلام شده است و هم اکنون تنها واحدهای صنفی ضروری از جمله اغذیه فروشی ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های عظیم عرضه مواد غذایی و داروخانه ها مجاز به فعالیت هستند.

امینی، افزود: با صاحبان واحدهای صنفی که به هشدارها و اطلاعیه های ستاد پیشگیری از شیوع کرونا بی توجهی نموده و مغازه های خود را تعطیل ننمایند برخورد قانونی و محل کسب آنان پلمب خواهد شد.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از چهار هزار واحد صنفی و خدماتی دارد.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور تا به امروز 17 نفر در این شهرستان مبتلا شده که 15 نفر از آنان با کسب بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

پویش ماندن در خانه از 29 اسفند تا 14 فروردین سال 1399 موسوم به 29 - 14 با پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی و با همراهی نهادهای مختلف و سازمان های مردم نهاد تشکیل شده تا زنجیره شیوع ویروس کرونا در استان قطع گردد

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 897

به "خبرنگاران 24 واحد صنفی متخلف در تکاب پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 24 واحد صنفی متخلف در تکاب پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید