خبرنگاران میوه تنظیم بازار در استان قزوین بدون هیچ مسئله ای توزیع شد

به گزارش ایران 20 دانلود، قزوین - خبرنگاران - مباشر توزیع میوه تنظیم بازار در استان قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده، هزار و 200 تن پرتقال و سیب بدون فاسد شدن و خرابی در بازار توزیع شد.

خبرنگاران میوه تنظیم بازار در استان قزوین بدون هیچ مسئله ای توزیع شد

هادی طاهرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: امسال با کوشش های اجرا شده در خرید میوه با کیفیت، مردم استان حدود 80 تا 82 درصد از کیفیت سیب و پرتقال عرضه شده، راضی بودند.

وی اضافه نمود: نحوه عرضه میوه تنظیم بازار نیز در امسال بهتر از گذشته بود و برای اولین بار شرکت نمایشگاه های استان را در این زمینه وارد کار کردیم تا نحوه دسترسی مردم به میوه آسانتر شود.

این مسوول گفت: با توجه به شیوع کرونا در سطح استان، غرفه های متعددی برای عرضه میوه برپا شد و توزیع میوه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر فاسد شدن چندین تن سیب و مرکبات شب عید، گفت: چنین موضوعی را در استان شاهد نبوده ایم البته خراب و فاسد شدن این مرکبات هم به طمع دلالان و محتکران برای فروش نجومی میوه بر می شود.

وی اضافه نمود: متاسفانه این افراد، اسفندماه سال گذشته به فروش نقدی میوه حتی به دولت هم راضی نبودند و آنها را به امید گرانفروشی و تحصیل پول فراوان نگه داشتند که به خرابی و فساد آنها منجر شد.

در تعطیلات نوروز امسال 400 تن سیب و 800 تن پرتقال توزیع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1609

به "خبرنگاران میوه تنظیم بازار در استان قزوین بدون هیچ مسئله ای توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میوه تنظیم بازار در استان قزوین بدون هیچ مسئله ای توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید