خبرنگاران مجلس به قرارداد ویلموتس رسیدگی کند

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران-خبرنگاران- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: قرارداد ویلموتس بسیاری از مردم را آشفته کرده، زیرا موضوع حدود 170 میلیارد تومان پول در میان بوده و لازم است مجلس به این موضوع رسیدگی کند.

خبرنگاران مجلس به قرارداد ویلموتس رسیدگی کند

علیرضا سلیمی نماینده محلات و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- یکشنبه- در جریان بررسی لایحه دو فوریتی افزایش سهم شرکت های دولتی در بورس و فرابورس ایران در تذکری گفت: در روزهای اخیر قرارداد ویلموتس بسیاری از مردم را آشفته کرده، زیرا موضوع حدود 170 میلیارد تومان پول در میان بوده و لازم است مجلس به این موضوع رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه آیا ما یا بنا داریم اقتصاد بدون نفت داشته باشیم یا نه، افزود: با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نخواهد شد و از طرفی شرکت هایی که در بورس عرضه می شوند دولتی هستند، اگر قرار است پیوسته معافیت های مالیاتی را به برخی موارد خاص گسترش دهیم، تجربه اقتصاد بدون نفت محقق نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای محکومیت 6.2 میلیون یورویی این فدراسیون در پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال را تایید و تاکید کرد که قرار است در دادگاه عالی ورزش(CAS) نسبت به این حکم شکایت کند.

ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر2022 از سمت خود برکنار شد.

محکومیت 6 میلیون و 200 هزار یورویی فدراسیون فوتبال ایران برخی واکنش های مردم و مسوولان را در پی داشت و نهادهای نظارتی خواستار ورود به این پرونده و مجازات مسببان آن هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1182

به "خبرنگاران مجلس به قرارداد ویلموتس رسیدگی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجلس به قرارداد ویلموتس رسیدگی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید