خبرنگاران استاندار زنجان: هر اقدامی بدون رسانه عقیم است

به گزارش ایران 20 دانلود، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان گفت: هر اقدامی بدون رسانه عقیم بوده و اگر نقش اصحاب رسانه نبود اغلب اقداماتی که استان در آنها پیشرو است ابتر می ماند.

خبرنگاران استاندار زنجان: هر اقدامی بدون رسانه عقیم است

فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در سالن اجتماعات جوادالائمه استانداری زنجان، با تقدیر از تمامی دست اندرکاران و عوامل برگزاری این جشنواره، توضیح داد: تعداد بالای آثار شرکت داده شده در این جشنواره نشان از پویایی و بالندگی عرصه رسانه و خبر در استان دارد.

وی تاکید نمود: نقش رسانه بسیار رفیع و عظیم است و افراد شریف و قانعی در آن اشتغال دارند، مسئولان هم باید ارتباط مناسب با رسانه داشته باشند چرا که این امر به سود خودشان است، رسانه ها نیز باید سخن مردم را به مسئولان برسانند.

حقیقی با اشاره به بهبود شرایط ارتباط دستگاه ها و رسانه نسبت به گذشته، اعلام نمود: با این حال تا دستیابی به بهترین شرایط در ارتباط بین مدیران و رسانه ها فاصله وجود دارد که باید مدیران بدانند رمز پیروزیت آنها تعامل با رسانه است.

استاندار زنجان ابراز کرد: همه افراد در رده های مختلف باید بدانند شغل و پیشه نباید برای آنها عادی گردد چرا که این موضوع دردعظیمی است و دردسر عظیمی برای بقیه درست می نماید شخصی که کار خود را بی اهمیت می داند، طرف مقابل را هم دچار تنش می نماید.

وی تاکید نمود: همچنین لازم است ما عشق واقعی به شغل خود داشته باشیم تا ضمن پاکی، سرعت، نظم و حساسیت برای انجام کارها، نسبت به برطرف مسائل حساس شویم چراکه هرچه جز این باشد شعاری بی پشتوانه است.

حقیقی با بیان اینکه کسانی که به حرف های خود ایمان و باورندارند در جامعه مشکل ایجاد می نمایند، خاطر نشان کرد: مدیران پیروز می دانند که بخش مهمی از فعالیت های آنها از کانال رسانه معرفی می گردد و رسانه رمزپیروزیت ومعرفی اقدامات آنها در بسیاری از مواقع است.

استاندار زنجان در بیان نمونه ای از اهمیت کار رسانه، یادآور شد: اگر رسانه ها نقش خود را ایفا نمی کردند هر 3 دوره غربالگری کرونابه طور صددرصد در استان انجام نمی شد و بازتاب رسانه ای این اقدام بود که موجب شد سازمان بهداشت جهانی بر طرح پایلوت زنجان صحه گذارد.

وی تاکید نمود: در طرح سرولوژی نیز استان زنجان را می توان به عنوان نمونه پیروز طرح پایلوت کشوری اعلام کرد همچنین زنجان تنها استانی است که هزار نفر در نقاهتگاه های کرونا مداوا شدند و در واقع رسانه ها هم یاری کردند و روحیه دادند تا از ورود این افراد به بیمارستان جلوگیری گردد که در غیر این صورت انفجار بیماری را شاهد بودیم.

حقیقی با بیان اینکه کنترل کرونا در استان تا ابتدای تیر ماه خوب بود، گفت: متاسفانه در تیر ماه با شروع مراسمات مختلف ترحیم، عروسی و جشن های خانوادگی دوباره تعداد مبتلایان و مراجعین افزایش داشت به طوری که تعداد مراجعین ما از 400 نفر در روز به 1200 نفر افزایش یافت.

وی یادآور شد: به واسطه رسانه اطلاع رسانی ها به مردم رسید و پس از 2 هفته پر آسیب، این میزان را بسیار کاهش دادیم که بدون یاری رسانه امکان پذیر نبود.

استاندار زنجان در انتها با اشاره به ورود 190 خانم به عرصه مدیریت در استان، اعلام کرد: سال جاری از هر دستگاهی دو نفر جوان را به عنوان مدیر خواستیم که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحت آموزش و مدیریت هستند و تا انتها هفته دولت 104 مدیر جوان در کنار مدیران ارشد قرار می گیرند تا در آینده مدیرانی مجرب داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1177

به "خبرنگاران استاندار زنجان: هر اقدامی بدون رسانه عقیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار زنجان: هر اقدامی بدون رسانه عقیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید