خبرنگاران استاندار: ریل گذاری راه آهن اردبیل نظارت می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: فرایند اجرای ریل گذاری راه آهن اردبیل - میانه به صورت مستمر نظارت می گردد تا خللی در فرایند پیشرفت طرح صورت نگیرد.

خبرنگاران استاندار: ریل گذاری راه آهن اردبیل نظارت می گردد

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنامجو روز سه شنبه در نشست با مجری راه آهن و نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با هدف آنالیز فرایند اجرای قطعات راه آهن اضافه نمود: تکمیل راه آهن مطالبه به حق مردم استان بوده و در این خصوص باید فرایند اجرا سرعت گیرد.

وی اعلام کرد: تسریع در راه اندازی کارگاه ها توسط پیمانکاران ، نظارت بر عملکرد پیمانکاران برای رعایت موعد مقرر فرایند اجرا و کوشش در راستای برطرف مسائل احتمالی از جمله موضوعات ضروری برای سرعت بخشی کارها است.

استاندار اردبیل توجه به شرایط آب و هوایی را در فرایند اجرا ضروری دانست و گفت: پیمانکاران باید با برنامه ریزی های مناسب اقدامات اجرایی را در موعد مقرر به انجام برسانند و در این خصوص کوتاهی ها پذیرفتنی نیست.

عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل - میانه بهمن ماه گذشته به صورت رسمی آغاز شده است و قرار است میزان ریل گذاری در این طرح تا سرانجام سال جاری به 100 کیلومتر برسد.

در این جلسه مسائل فنی و اجرایی فرایند ریل گذاری و اجرای تونل توسط مجری راه آهن ، نماینده قرارگاه خاتم الانبیا و نماینده موسسات راهسازی مطرح و مورد آنالیز نهاده شد.

عملیات اجرایی راه آهن میانه - اردبیل به طول تقریبی 175 کیلومتر در سال 84 آغاز شده است.

در طرح راه آهن اردبیل - میانه 62 دستگاه تونل به طول 23 هزار و 810 متر، چهار کیلومتر پل دره ای عظیم، سه کیلومتر پل آبرو و 10 دستگاه گالری به طول چهار کیلومتر اجرا می گردد.

حجم عملیات اجرایی این خط ریلی بسیار گسترده بوده و برای تکمیل آن حدود 35 هزار تن مصالح فلزی همچون آهن آلات، میلگرد و کابل و حدود 220 هزار تن سیمان مورد احتیاج است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1405

به "خبرنگاران استاندار: ریل گذاری راه آهن اردبیل نظارت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: ریل گذاری راه آهن اردبیل نظارت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید