بینش گل محمدی نیازبه زمان دارد، پتانسیل پرسپولیس بیشتر از بقیه است

به گزارش ایران 20 دانلود، فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگار مهر، درباره بازی پرسپولیس و شهرخودرو مشهد گفت: از زمانی که آقثای گل محمدی مسئولیت فنی پرسپولیس را بر عهده گرفته است این تیم نمایش مطلوبی را در لیگ برتر داشته اما در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا به نحوی بازی کرد که نشان داد تاکتیک جدید او به خوبی برای بازیکنان جا نیفتاده است.

بینش گل محمدی نیازبه زمان دارد، پتانسیل پرسپولیس بیشتر از بقیه است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: او نیز مثل هر مربی دیگری احتیاج به زمان دارد تا بینش نفرات خود را در قالب تاکتیک هایش تغییر دهد. البته کیفیت و پتانسیل بازیکنان پرسپولیس به مراتب بالاتر از سایر تیم هاست و می تواند این تیم را در ادامه بازی ها یاری کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره عدم برگزاری بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس که باعث اعتراض سایر تیم های مدعی شده است اضافه نمود: آنها حق دارند اعتراض نمایند! چرا باید یک باشگاه از قانون تمکین نکند. مگر دوران بسیار قدیم است که نتوانند اتوبوس خود را به موقع راهی استادیوم نمایند. وقتی برنامه ای را سازمان لیگ فوتبال اعلام می نماید باید آن را اجرا کرد. وقتی شما باید به موقع وارد استادیوم شوید چرا آن را رعایت نمی کنید. برایم واکنش هایی که مسئولان سپاهان انچام دادند عجیب تر از اتفاقات حاشیه ای همان روز است.

وی اضافه نمود: سپاهان فرار رو به جلو کرد. این تیم تمام عناصر را برای موفقیت در باشگاه خود دارد اما رفتار دیگری انجام داد که واقعاً احتیاج به برخورد قاطع دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 829

به "بینش گل محمدی نیازبه زمان دارد، پتانسیل پرسپولیس بیشتر از بقیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بینش گل محمدی نیازبه زمان دارد، پتانسیل پرسپولیس بیشتر از بقیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید