جذب 17 میلیارد تومان اعتبار برای برطرف تنش های آبی منطقه ها محروم نیشابور

به گزارش ایران 20 دانلود، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: 17میلیارد تومان اعتبار از سوی خیرین آب و مساعدت دولتی برای برطرف تنش های آبی منطقه ها محروم نیشابور جذب شده است.

جذب 17 میلیارد تومان اعتبار برای برطرف تنش های آبی منطقه ها محروم نیشابور

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان و عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در ملاقات با خیر نیک اندیش اکبر ابراهیمی مبلغ 85میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات و برطرف مسائل آبی روستا های نیشابور اختصاص داده شد.

او اضافه نمود: در مجموع مبلغ 17میلیارد تومان به صورت مشترک به وسیله این خیر و دولت تخصیص یافته است که طی تفاهم نامه ای با شرکت آبفای نیشابور جهت خرید تجهیزات مورد احتیاج و برطرف تنش آبی روستا های نیشابور صرف خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: تیرماه سال جاری از روستا های دارای تنش آبی نیشابور بازدید صورت گرفت و با توجه به اینکه بنیاد خیریه ابراهیمی تا به امروز پروژه های متعددی را در سراسر میهن اسلامی به ثمر رسانده، طی رایزنی های انجام شده با هدف برطرف تنش آبی منطقه ها محروم نیشابور، گام های موثری به وسیله این بنیاد برداشته خواهد شد.

هاجر چنارانی ادامه داد: با تزریق این بودجه به صورت اوراق جهت خرید تجهیزات و تامین منابع آب شرب به روستا های کم برخوردار نیشابور طی مرحله اول در مراحل بعدی یاری های بنیاد خیریه ابراهیمی به روستا های شهرستان های فیروزه و زبرخان تخصیص پیدا خواهد نمود.

/ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1858

به "جذب 17 میلیارد تومان اعتبار برای برطرف تنش های آبی منطقه ها محروم نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 17 میلیارد تومان اعتبار برای برطرف تنش های آبی منطقه ها محروم نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید