جام جهانی ووشو، آغاز مقتدرانه بانوان کشورمان

به گزارش ایران 20 دانلود، بانوان تیم ملی ووشوی ایران، کار خود را در جام جهانی ساندا با کسب پیروزی های مقتدرانه شروع کردند.

جام جهانی ووشو، آغاز مقتدرانه بانوان کشورمان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت های جام دنیای ساندا از صبح امروز (شنبه) به میزبانی چین و در شهر هانژو شروع و تا عصر فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت. در این پیکارها، مدال آوران اوزان مختلف رقابت های قهرمانی دنیا مجوز حضور دارند.

در مسابقات نوبت صبح امروز، سه بانوی ووشوکار کشورمان به مصاف حریفان رفته و به پیروزی های مقتدرانه رسیدند.

در وزن 52 کیلوگرم الهه منصوریان برابر ادینا پرادو از برزیل در همان راند نخست با امتیاز عالی به برتری دست یافت تا شروعی ایده آل داشته باشد.

در وزن 65 کیلوگرم شهربانو منصوریان توانست در رقابت با عطیه لویزا از الجزایر با ارائه مبارزه ای تماشایی حریف را ناک اوت نموده و صاحب برتری گردد.

در وزن 75 کیلوگرم فریناز نذیری که نخستین تجربه ملی خود را پشت سرمی گذارد برابر اوگنیا استاپنووا از روسیه ایستاد و در سرانجام 2 راند مبارزه جانانه با پیروزی میدان را ترک کرد تا او نیز شروع خوبی داشته باشد.

در ادامه جام دنیای ساندا، عصر امروز نمایندگان ایران در بخش ساندای مردان به میدان می روند. همچنین شهربانو منصوریان در ساندای زنان نیز دومین مبارزه خود را برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 72

به "جام جهانی ووشو، آغاز مقتدرانه بانوان کشورمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی ووشو، آغاز مقتدرانه بانوان کشورمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید