تور هند: دیدن کنید؛ پخت بن کباب در خیابان های کراچی پاکستان

به گزارش ایران 20 دانلود، بن کباب یکی از غذاهای محبوب پاکستان و به ویژه کراچی است که در کنار خیابان ها و بیشتر فست فودهای این شهر عرضه می گردد و ظاهر آن همچون همبرگر یا هاتداگ است.

تور هند: دیدن کنید؛ پخت بن کباب در خیابان های کراچی پاکستان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

کباب ها یکی از انواع غذاهای خیابانی محبوب هستند که بوی مطبوع آن ها نظر هر فردی را به خود جلب می نماید. بن کباب (Bun kebab) هم با ظاهر متفاوت خود از این قائده مستثنی نیست. اگر به کراچی پاکستان سفر کنید، بن کباب در گوشه و کنار خیابان های این شهر به وفور یافت می گردد. این کباب شبیه همبرگر است و به همراه نان همبرگر یا نان هات داگ عرضه می گردد.

برای تهیه این غذا معمولا از گوشت گوسفند، گاو و مرغ تند شده به همراه سیب زمینی، تخم مرغ، پیاز، طعم دهنده ها و ادویه مخصوص غذاهای آسیای جنوبی استفاده می گردد. در مخلوط گوشت بن کباب از دانه های زیره خرد شده، تخم مرغ هم زده شده و عدس نیز استفاده می گردد و در روغن حیوانی یا روغن معمولی سرخ می گردد. معمولا بن کباب در کنار غذاهایی مانند تخم مرغ سرخ شده یا املت سرو می گردد. معروف ترین روش برای تهیه این غذای محلی، استفاده از گوشت گاو و تخم مرغ است.

در ادامه شما را به تماشای کلیپی از این غذای معروف پاکستانی دعوت می کنیم.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1929

به "تور هند: دیدن کنید؛ پخت بن کباب در خیابان های کراچی پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: دیدن کنید؛ پخت بن کباب در خیابان های کراچی پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید