معین تکلیف نهایی باغ شریعت و پادگان اردبیل

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/اردبیل معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تکلیف باغ شریعت و انتقال پادگان اردبیل با توافق صورت گرفته نهایی شده و به زودی با همکاری شهرداری اردبیل عملیات اجرایی آغاز می گردد.

معین تکلیف نهایی باغ شریعت و پادگان اردبیل

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

فرزاد قلندری10 بهمن در آئین تقدیم لایحه بودجه شهرداری به شورای شهر اردبیل اظهار کرد: از 66 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور بیش از 25 درصد آن مربوط به بودجه شهرداری هاست که این اختصاص اعتبار نشان از اهمیت شهرداری ها و توجه ویژه دولت به عمران و آبادانی شهرهاست.

وی با اشاره به اصلاح ساختار بودجه شهرداری ها در سال های اخیر اعلام کرد: مشخص سقف بدهی شهرداری ها و همچنین بازنگری در برنامه های اقتصادی شهرداری یکی از پیشنهادات و رویکردهاست و در کنار آن تحکیم سازوکار شفافیت و انضباط اقتصادی شهرداری ها مورد توجه و دقت نظر است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: در بودجه شهرداری ها باید بخش برون سپاری و واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی به دقت مورد توجه قرار گیرد تا اثربخشی کارها و فعالیت ها را در همه زمینه ها ببینیم.

قلندری از اردبیل به عنوان شهر پاک و انسان محور یاد کرد و گفت: در شهر اردبیل اولویت با پروژه های نیمه تمام و اساسی در ایجاد رفاه و آسایش مردم است که با توجه به شرایط معیشتی مردم تاثیرگذاری این شرایط را در درآمد شهرداری ها به عینه شاهدیم.

وی به ارتقای کیفیت زندگی شهرنشینی اشاره نمود و اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور برای پل قدس 35 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که طی روزهای آینده این مبلغ تخصیص خواهد یافت تا در سه ماهه اول سال آینده با کوشش شورا و شهرداری این پروژه نیمه تمام به اتمام برسد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اعلام کرد: در کنار این امر باید موضوع ترافیک و شبکه عبور و مرور راحت مردم مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه ضرورت دارد به سمت هوشمندسازی کارها و تهیه زیرساخت های مرکز کنترل ترافیک حرکت کنیم.

قلندری به مشخص تکلیف باغ شریعت و پادگان اردبیل با پیگیری استانداری اشاره و توضیح داد: مرحله نهایی این کار به انجام رسیده و از سال آینده عملیات اجرایی شروع خواهد شد تا ساماندهی در این دو حوزه را ببینیم.

وی از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای احداث مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل اطلاع داد و گفت: با تکمیل مطالعات طرح جامع ترافیک و برنامه جامع کاهش تصادفات درون شهری سالانه تا 10 درصد تلفات کاهش خواهد یافت.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به شرایط اعتبارات دولتی و ناپایداری درآمدهای شهری شایسته است با یک سیاست گذاری درست به سمتی حرکت کنیم تا امکان تقویت برنامه های عمرانی در شهر اردبیل فراهم آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 687

به "معین تکلیف نهایی باغ شریعت و پادگان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف نهایی باغ شریعت و پادگان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید