بیماران کرونایی گلستان کف زمین بیمارستان ها می خوابند

به گزارش ایران 20 دانلود، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس از شرایط رسیدگی به بیمارستان ها در زمان شیوع کرونا انتقاد کرد.

بیماران کرونایی گلستان کف زمین بیمارستان ها می خوابند

به گزارش خانه ملت، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل 84 قانون اساسی گفت: نمایندگان در برابر تمام ملت مسئول بوده و حق اظهارنظر دارند، لذا اتفاقاتی که در حال حاضر در کشور درباره شیوع کرونا و قطعی آب و برق افتاده مسائل بسیاری را به همراه آورده است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس شرح داد: در حال حاضر 1200 نفر در استان گلستان بستری هستند که به علت کاهش ظرفیت پذیرش بیمارستان ها، بسیاری از بیماران کرونایی کف زمین بیمارستان ها خوابیده اند.

وی ادامه داد: علیرغم تلاش کادر درمان، تذکرات جدی طی تماس هایی به وزارت بهداشت داده ایم، اما پاسخگو نیستند و عدم کنترل ورود و خروج به استان و همچنین قطعی آب و برق مزید بر علت شده و مسئولان پاسخگو نیستند.

کوهساری همچنین اضافه نمود: رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید نسبت به تأمین ارز نهاده های دامی و علوفه که در گمرک مانده اند، پاسخگو باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین نسبت به قیمت هر پاکت سیمان که به 110 هزار تومان رسیده است، انتقاد کرد و گفت: هنوز ساخت و ساز های لازم در پی زلزله های گذشته استان انجام نشده است و اگر بنیاد مسکن نظارت خود را دقیق نکند، قیمت میلگرد هم افزایش می یابد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در انتها همچنین خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به شرایط بحرانی استان سیستان و بلوچستان شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1748

به "بیماران کرونایی گلستان کف زمین بیمارستان ها می خوابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران کرونایی گلستان کف زمین بیمارستان ها می خوابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید