بهره برداری از 5 قطعه کریدور شمال غرب ـ جنوب غرب تا خرداد 1400

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/کردستان نمایندە استان کردستان با بیان اینکه بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب کریدور توسعه غرب کشور است، گفت: تکمیل این پروژە علاوه بر آنکه به بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده ای می انجامد باعث کاهش زمان سفر و کاهش چشمگیر تصادفات در استان کردستان می گردد.

بهره برداری از 5 قطعه کریدور شمال غرب ـ جنوب غرب تا خرداد 1400

محسن فتحی در ملاقات و گفت وگو با معاون وزیر راە اظهار کرد: این بزرگراه باعث رونق سرمایه گذاری ملی و منطقه ای و توسعه صنعت گردشگری در استان کردستان می شود.

فتحی با طرح این سوال که چرا با وجود گذشت بیش از 16 سال از شروع عملیات اجرایی این پروژه مهم و ملی، فرایند احداث آن در کردستان با کندی پیش می رود؟ بر کم کاری های انجام شده در برطرف موانع پیشرفت پروژه تاکید نمود.

محسن فتحی پس از اخذ دستور وزیر راه و شهرسازی برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کردستان با خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ملاقات کرد.

در این ملاقات با رایزنی های نماینده کردستان مقرر شد از 10 قطعه باقی مانده بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب، 5 قطعه آن تا خرداد 1400 به بهره برداری برسد و 5 قطعه باقی مانده نیز در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود.

همچنین تکمیل پروژه راه آهن و جاده سنندج ـ مریوان نیز از دیگر موارد مطرح شده بود که از سوی محسن فتحی بر لزوم تسریع در اجرای آن ها تاکید شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1407

به "بهره برداری از 5 قطعه کریدور شمال غرب ـ جنوب غرب تا خرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 5 قطعه کریدور شمال غرب ـ جنوب غرب تا خرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید